اخبار داغ

رئیس شرکت مخابرات بروجرد:

مرکز جامع امور مشترکین در بروجرد راه اندازی می شود

مرکز جامع امور مشترکین در بروجرد راه اندازی می شود
رئیس شرکت مخابرات بروجرد گفت: مرکز جامع امور مشترکین در بروجرد با 2 شیفت کاری و با 250 میلیون تومان هزینه راه اندازی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "اکبر شیخی" رئیس شرکت مخابرات بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: مرکز جامع امور مشترکین با هدف تسهیل در ارائه خدمات به مشترکین در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد که برای راه اندازی این مرکز 250 میلیون تومان هزینه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , بازتاب بروجرد,

 

,

وی اضافه کرد: در این مرکز همه خدمات مورد نیاز تلفن ثابت، همراه و ADSL به صورت یکجا وجود دارد که به مشترکین این خدمات ارائه داده می شود اما این مرکز در 2 شیفت کاری همه روزه صبح و عصر آماده ارائه خدمات به مشترکین است.

,

 

,

شیخی اظهار داشت: این مرکز در جنب اداره مخابرات میدان تختی آماده بهره برداری است که همه شهروندان می توانند از خدمات مورد نیاز استفاده کنند.

,

 

,

رئیس شرکت مخابرات بروجرد از ره اندازی سوئیچ 15 هزار شماره ای خبر داد و افزود: تا کنون ارائه تلفن ثابت در برخی از قسمت های شهری امکان پذیر نبود اما با راه اندازی این مرکز ظرفیت ایجاد 15 هزار شماره وجود دارد که تا کنون 300 مشترک با اجرای این طرح از تلفن ثابت بهره مند شده اند.

,

 

,

به گفته وی سرعت اینترنت در شهرستان بروجرد نسبت به نرم کشوری قابل قبول است و بسیاری از قسمت های شهرک های بروجرد از مزایای سرعت بالای اینترنت بهره مند شده اند البته در تلاش هستیم تا با ارائه تلفن ثابت مشترکینی که تمایل دارند بتوانند از اینترنت و وای فای بهره مند شوند.

,

 

,

شیخی اظهار داشت: امسال در دهه فجر پنج پروژه شرکت مخابرات به بهره برداری می رسد که هدف از افتتاح این پروژه ها تسهیل در خدمات به مشترکین است.

,

 

,

در حال حاضر تعداد مشترکین تلفن ثابت در شهرستان بروجرد بیش از 110 هزار نفر است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه