اخبار داغ

فرماندار گرمسار مطرح کرد

ضرورت توجه دانشگاه ها به تجاری سازی حوزه ICT در گرمسار

ضرورت توجه دانشگاه ها به تجاری سازی حوزه ICT در گرمسار
فرماندار گرمسار گفت: حوزه فناوری اطلاعات به دلیل گستردگی پالایش می تواند گزینه مناسبی برای ایجاد زمینه های اشتغال زایی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز جلسه فناوری اطلاعات و انجمن های دانشجویی و مردمی با حضور فرماندار، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل فرمانداری گرمسار برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین, .,

در این جلسه داریوش طاهری فرماندار گرمسار با بیان اینکه نباید در خصوص حوزه فناوری اطلاعات به تئوری و دروس دانشگاهی بسنده کنیم، گفت: باید در بخش تجاری سازی در این حوزه قدم های بهتری برای ورود جوانان و به خصوص دانشجویان برای افزایش اشتغال زایی برداریم .

, .,

فرماندار گرمسار در ادامه افزود: شرکت های دانش بنیان می توانند یک اهرم مناسبی برای ایجاد تحولات اشتغال زایی در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات باشند و دانشگاه های شهرستان نیز باید از این بستر برای افزایش اشتغال زایی استفاده کنند .

, .,

طاهری اظهار کرد: حوزه ict یک بخش طلایی و مهم قابل استفاده برای رشد اشتغال زایی در میان جوانان و کاهش نرخ بیکاری است و دنیا در این بخش توانسته است بهره وری داشته باشد اما هنوز در کشور این بخش به صورت کامل فعال نشده است.

,

فرماندار گرمسار  تاکید کرد: علوم و فناوری و حوزه دانش بنیان باید به دنبال تجاری سازی باشند .

, .,

در ادامه این جلسه سید مسعود میر رضایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان نیز به تشریح فعالیت های حوزه فناوری اطلاعات در شهرستان گرمسار پرداخت و گفت: نگاه اصلی در بخش اشتغال زایی در شهرستان توسعه این فعالیت ها در مراکز دانشگاهی و فعالیت استارت آپ است.

,

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در ادامه پتانسیل های حوزه فناوری اطلاعات و بخش تجاری سازی در شهرستان گرمسار را مثبت ارزیابی کرد و گفت: دانشگاه و مراکز آموزش عالی می تواند ورود بهتری به این حوزه داشته و در بخش  ictنهایت بهره مندی را داشته باشند.

, ict,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه