اخبار داغ

رئیس فدراسیون روستایی و عشایری کشور مطرح کرد:

کبودراهنگ به عنوان قطب ورزش روستایی استان همدان نیاز به توجه ویژه دارد

کبودراهنگ به عنوان قطب ورزش روستایی استان همدان نیاز به توجه ویژه دارد
رئیس فدراسیون روستایی وعشایری کشور صبح امروز در بازدید از فضاهای ورزشی روستاهای شهرستان کبودراهنگ گفت:شهرستان کبودراهنگ به عنوان قطب ورزش روستایی استان همدان باید در زمینه تجهیز خانه های ورزش روستایی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ،غلامرضا جعفری رئیس فدراسیون روستایی و عشایری کشور،غلامرضا پارسا مدیر کل دفتر توسعه ورزش روستایی وزارت ورزش و جوانان،رسول منعم مدیر کل  ورزش و جوانان استان همدان،مهرداد نادری فر مدیر کل امور اجتماعی استانداری همدان و رئیس هیت روستایی و عشایری استان و مهدی لطفی نماینده دهیاران استان همدان در بازدیدی از فضاهای ورزشی روستاهای شهرستان کبودرراهنگ داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ,

در این بازدید که از خانه ورزش روستای خان آباد شهرستان کبودراهنگ به عمل آمد در رابطه با تجهیز این مکان  و 100خانه ورزش روستایی در استان همدان تصمیمات مهمی گرفته شد.

,

غلامرضا جعفری رئیس فدراسیون روستایی و عشایری کشور در حاشیه این بازدید اظهار داشت:امیدواریم بتوانیم تا پایان سال با برنامه ریزی مدون با محوریت وزارت ورزش و جوانان 100روستا را مجهز به تجهیزات و زیرساخت های ورزشی نمائیم که از این تعداد تاکنون 66 روستا تجهیز شده است.

,

وی شهرستان کبودراهنگ را به عنوان قطب ورزش روستایی عنوان کرد و افزود:شهرستان کبودراهنگ در حوزه ورزش و جوانان مخصوصا در بخش روستایی مورد توجه وزارت ورزش و جوانان،فدراسیون و تربیت بدنی استان بوده و تا پایان سال پنج خانه ورزش روستایی علاوه بر روستای خان آباد در این شهرستان تجهیز خواهد شد.

,

جعفری همچنین  با اشاره به همکاری و همیاری دهیاری ها و شورای های اسلامی روستایی در ساخت خانه های ورزشی تاکید کرد:در سال آینده امیدواریم با همکاری و همت و تلاش دهیاران واعضای شورای روستاها مکان های ورزشی بیشتری آماده شوند تا ما بتوانیم روند تجهیز خانه های ورزش روستایی را ادامه بدهیم

,

وی یاد آور شد:امید است با توسعه ورزش روستایی شاهد تاثیرات مثبت ورزش در عرصه های فرهنگی،اجتماعی و افزایش نشاط در بین جوانان روستایی  باشیم.

,

در این بازدید مقرر شد عملیات زیباسازی و مرمت خانه ورزش روستای خان آباد  تا دهه فجر به تجهیزات ورزشی توسط فدراسیون مجهز گردد تا در 22بهمن امسال به بهره برداری برسد.

,

همچنین رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان  مبلغ دومیلیون تومان جهت مرمت و زیباسازی خانه ورزش روستا را اختصاص داد .

,

نماینده دهیاران استان همدان  و دهیار روستای خان آباد با طرح پیشنهادی با توجه به پتانسیل موجود در ورزش این روستا پیشنهاد ساخت سالن ورزشی برای این روستا را داد  که این پیشنهاد مورد استقبال قرار گرفت و مقرر شد مشروط به پیشرفت 30درصدی از فندانسیون کاری سالن ورزشی این روستا حمایت های لازم  از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان همدان جهت تکمیل این پروژه نیز انجام گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه