اخبار داغ

نماینده مردم کرج در مجلس مطرح کرد:

لزوم تقویت زیرساخت شبکه های پیام رسان داخلی در کشور/ تلگرام نباید از میلیون ها کاربر سودآور چشم پوشی کند

لزوم تقویت زیرساخت شبکه های پیام رسان داخلی در کشور/ تلگرام نباید از میلیون ها کاربر سودآور چشم پوشی کند
نماینده مردم کرج در مجلس گفت: باید زیرساخت شبکه های داخلی از جمله سروش که قریب به 2 میلیون کاربر دارد تقویت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «تیتریک»، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی درباره فیلترینگ تلگرام در رادیو البرز گفت: تلگرام باید تعهداتی به کشورهای استفاده کننده از این شبکه پیام رسان داشته باشد چرا که در کشور ما قریب به 40 میلیون کاربر دارد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
محمد جواد کولیوند با اشاره به اینکه تلگرام نباید به واسطه 2 کانال از میلیون ها کاربر سودآور چشم پوشی کند افزود: باید زیرساخت شبکه های داخلی از جمله سروش که قریب به 2 میلیون کاربر دارد تقویت شود. 
,
 
,
وی راه اندازی شبکه ملی را عامل توجه کاربران به پیام رسان های داخلی و استقبال از آن دانست و اظهار داشت: ایران به واسطه دموکراسی و استفاده نسل جوان، دانشجویان، اصناف و ... به تلگرام اجازه فعالیت داد درحالیکه چین با یک میلیارد جمعیت ممنوعیت تلگرامی دارد. 
,
 
,
کولیوند به آسیب های فرهنگی تلگرام به به کشورهایی اعم از پاکستان، عراق، افغانستان، ترکیه و ... اشاره و تصریح کرد: خانواده و جامعه باید نحوه استفاده از پیام رسان ها  را مدیریت کنند چرا که امروز ماهواره ها نیز با دادن خوراک هایی به جوانان درصدد است آنها را از اسلام واقعی دور کند. 
,
 
,
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در خاتمه با اشاره به اینکه امروز نباید درباره مشاغل و ... اساس کار را روی مجموعه تلگرام گذاشت خاطرنشان داشت: فلیتر شدن تلگرام برای سایت های مخل امنیت ما اقدامی صحیح است. 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه