اخبار داغ

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران:

جلوگیری از حوادثی مانند پلاسکو، بزرگترین چالش شهر تهران است

جلوگیری از حوادثی مانند پلاسکو، بزرگترین چالش شهر تهران است
مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: ایمن‌سازی ساختمان‌ها مهم‌ترین عامل برای پیشگیری از حوادث است و در کنار آن آتش‌نشانی آمادگی دارد تا با امدادرسانی خود خسارت وارده را به کمترین میزان برساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب ری، اظهار داشت: ما همواره در آتش نشانی دنبال این بودیم که بهترین و کاملترین تجهیزات را داشته باشیم و بعد از حادثه پلاسکو دو دستگاه نردبان خریدیم که وارد کشور شده است و حداکثر ظرف یک هفته آینده وارد ناوگان آتش نشانی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی,  , شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ,  , آفتاب ری, آفتاب ری, ، اظهار داشت: ما همواره در آتش نشانی دنبال این بودیم که بهترین و کاملترین تجهیزات را داشته باشیم و بعد از حادثه پلاسکو دو دستگاه نردبان خریدیم که وارد کشور شده است و حداکثر ظرف یک هفته آینده وارد ناوگان آتش نشانی می شود., ،,

وی با بیان این‌که از لحاظ تجهیزات امروز در وضعیت بدی نیستیم ولی کاملاً عالی هم نیستیم، گفت: خریدهای گسترده‌ای از تجهیزات آتش‌نشانی در سال آینده داریم که قراردادهایش بسته شده و این وسایل به مرور تا کمتر از یک سال آینده وارد کشور می‌شوند.

,

مدیرعامل آتش‌نشانی تهران ادامه داد: طبق نظرسنجی‌ها عملکرد آتش‌نشانی از نظر نوع عملیات امداد و نجات مورد رضایت شهروندان است و این نشان می‌دهد که تلاش دائمی آتش‌نشانان همیشه در این سازمان بوده است.

,

داوری در پاسخ به این سئوال که چگونه می‌توان از حوادثی مانند پلاسکو جلوگیری کرد؟ ، بیان داشت: این موضوع بزرگترین چالش شهر تهران است و بنابراین هم خود مردم و هم قوانین باید به ایمن‌سازی ساختمان‌ها کمک کنند ما نیز برای ایمن‌سازی اقداماتی انجام داده ایم و در منطقه ۱۱ و ۱۲ شهرداری تهران هفت مورد از پاساژهای ناایمن پلمپ شده‌اند.

,

وی عنوان کرد: امیدواریم که خود مردم اهمیت موضوع را متوجه بشوند و برای ایمن‌سازی اقدام کنند آتش‌نشانی تهران کاملاً آماده است تا دستورالعمل‌های ایمن‌سازی مکان‌های مختلف را به مراجعه‌کنندگان ارائه بدهد و مردم را در این خصوص راهنمایی کند.

,

مدیرعامل آتش‌نشانی تهران با بیان این‌که آتش‌نشانی همیشه آمادگی لازم برای امدادرسانی در عملیات مختلف را دارد، گفت: در مواقعی مانند زلزله که حادثه بزرگی است، باید آماده باشیم که کمترین خسارت از طریق زلزله به شهرمان وارد شود. اگر خرابی بزرگ اتفاق بیفتد شرایط سخت خواهد بود و در کنار اقدامات پیشگیرانه برای این‌که در صورت وقوع حادثه خرابی به‌وجود نیاید، از نظر تجهیزات و نیروی انسانی آماده هستیم.

,

وی با اشاره به سالروز حادثه پلاسکو و شهادت جمعی از آتش‌نشانان، اظهار داشت: سلسه اقداماتی برای برگزاری مراسم سالگرد شهدای آتش‌نشان در نظر گرفته شده است و از نظر فرهنگی نیز کارهایی از طریق رسانه ملی و رسانه‌های دیگر در سطح جامعه انجام خواهد شد.

,

داوری در پایان تصریح کرد: مراسمات خاصی توسط خانواده‌ها با پشتیبانی شهرداری تهران و سازمان آتش‌نشانی برگزار خواهد شد و همچنین خانواده‌های شهدا دیداری با شهردار تهران دارند و مراسم گسترده‌ای نیز در باغ موزه دفاع مقدس خواهیم داشت.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه