اخبار داغ

عکس نوشته/

اگر مسئولان ضعف‌ها را برطرف کنند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

اگر مسئولان ضعف‌ها را برطرف کنند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند
مقام معظم رهبری با اشاره به وجود ضعف در عملکرد مسئولان داخلی کشور تاکید فرمودند: ما اگر مشکل داخلی نداشته باشیم، نه این شبکه‌ها میتوانند اثر بگذارند، نه آمریکا میتواند هیچ غلطی بکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از درگز خبر؛ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در 19 دی سال 1396 در جمع مردم قم فرمودند: این حرکت عظیم منسجم مردمی در مقابل توطئه‌ی دشمن، با این نظم، با این بصیرت، با این شور، با این انگیزه در هیچ جای دنیا نیست؛ و این چهل سال است که ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درگز خبر,

 

,

ایشان با اشاره به وجود ضعف در عملکرد مسئولان داخلی کشور، تاکید فرمودند: ما اگر مشکل داخلی نداشته باشیم، نه این شبکه‌ها میتوانند اثر بگذارند، نه آمریکا میتواند هیچ غلطی بکند.

,

, ,

ایشان تصریح کردند: بنده میدانم که خدای متعال اراده فرموده است که این ملّت را به متعالی‌ترین درجات برساند و بدانید که ان‌شاءالله ملّت ایران به برکت اسلام، به برکت نظام اسلامی، بدون تردید به عالی‌ترین درجاتِ یک ملّت در حدّواندازه‌ی ملّت ایران خواهد رسید و بدانید که توطئه‌ی دشمن، خرابکاری دشمن، حمله‌ی دشمن، ضربه‌ی دشمن هیچ اثری نخواهد داشت و به معنای واقعیِ کلمه، دشمن هیچ غلطی نخواهد توانست بکند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه