اخبار داغ

سرپرست گروه هماهنگی امور ورزش بانوان استان خبر داد؛

اجرای طرح سنجش ساختار قامتی در مناطق محروم استان مرکزی

اجرای طرح سنجش ساختار قامتی در مناطق محروم استان مرکزی
سرپرست گروه هماهنگی امور ورزش بانوان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی از اجرای طرح سنجش ساختار قامتی و اصلاح ناهنجاری‌های اسکلتی با ورزش، ویژه زنان روستایی و مناطق محروم در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهین علی‌بخشی سرپرست گروه هماهنگی امور ورزش بانوان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: اجرای طرح سنجش قامتی و ناهنجاری‌های اسکلتی در روستاهای استان مرکزی آغاز شده است که در اولین گام جامعه ۲۰۰ نفریِ روستاهای «شهسوار» و «امان‌آباد» اراک تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

علی‌بخشی اظهار کرد: طرح مذکور با هدف توانمندسازی زنان و دختران روستایی و حاشیه‌نشین شهر به منظور تقویت ساختار قامتی و حرکتی بانوان و پیشگیری از شیوع ناهنجاری‌های اکتسابی عصبی، عضلانی و اسکلتی، آموزش عادات و الگوهای حرکتی صحیح به دانش آموزان در استان مرکزی اجرا می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه این طرح در چند روستا استان مرکزی عملیاتی می‌شود، افزود: در قالب این طرح افراد دارای ناهنجاری‌های اسکلتی به کانون‌های تندرستی و حرکات اصلاحی معرفی می‌شود.

,

سرپرست گروه هماهنگی امور ورزش بانوان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری کارشناسان ارشد خانم‌ها پرستو قاسمی، بهاره امینی، ریحانه فراهانی و گودرزی در استان مرکزی اجرا می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه