اخبار داغ

از شایعه تا واقعیت پیک های نوروزی؛

مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند/هزینه پیک نوروزی امسال 2800تومان است

مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند/هزینه پیک نوروزی امسال 2800تومان است
درحالی خبرها و شایعات از قیمت 6 هزار تومانی پیک های نورزی خبر می دهد که براساس گفته مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان، قیمت واقعی که از دانش آموزان دریافت می شود دو هزار و 800تومان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر دریافت هزینه 6 هزار تومانی پیک های نوروزی از دانش آموزان در شبکه های مجازی درحال بازنشر بود که انتشار آن باعث موجی از نگرانی بین مردم و خانواده های دانش آموزان شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

در این پیام که همچنان در فضای مجازی درحال بازنشر است، متنی خطاب به مدیر کل آموزش و پرورش آمده است که این نهاد هیچ گونه حمایتی از قبیل تغذیه، کیف، دفتر از دانش آموزان سیستان و بلوچستان که منطقه ای محروم محسوب می شود، ندارد و برای پیک نوروزی نیز مبلغ 6 هزار تومانی درخواست می شود.
در همین راستا برای صحت و سقم این ماجرا خبرنگار اجتماعی عصرهامون در تماسی که با علی مرادی مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش استان داشت، وی ضمن تکذیب کردن دریافت هزینه 6 هزار تومانی از دانش آموزان برای پیک نوروزی افزود: پیک نورزی امسال دوهزار و 800تومان قیمت دارد.
وی در خصوص حمایت از دانش آموزان ادامه داد: در ابتدای سال تحصیلی جاری به همت خیرین، قرارگاه قدس سپاه، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و آموزش و پرورش بالغ بر ۳۰۰هزار بسته آموزشی شامل نوشت افزار وکیف و لباس مدرسه و غیره توزیع شده است.
این مقام مسئول در زمینه تغذیه رایگان دانش آموزان نیز گفت:در این زمینه بارها وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده که به علت عدم تخصیص اعتبار، توزیع تغذیه وشیر در کل کشور طی سال تحصیلی جاری انجام نخواهد شد.
مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش استان تاکید کرد: مردم باید مطالب و اخبار مربوط به حوزه های مختلف را از رسانه ها و دستگاه ها و نهادهای مربوطه پیگیری کنندو به شایعات توجهی نکنند.
 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه