اخبار داغ

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان خبر داد:

تحقق 76 درصدی تعهد اشتغال در استان سمنان

تحقق 76 درصدی تعهد اشتغال در استان سمنان
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: تاکنون 76 درصد از تعهد اشتغال ایجاد شده توسط دستگاههای اجرایی استان در سالجاری، وارد سامانه رصد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل غنیان مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار قومس گفت: بیشترین تعهد اشتغال در سال 96 مربوط به سازمان صنعت، معدن، تجارت، جهاد کشاورزی و پس از آن سایر دستگاههای اجرایی استان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قومس ,

وی با بیان اینکه در اواخر سال گذشته 35 دستگاه اجرایی استان طرح ها و برنامه های خود را در خصوص فعالیتهای سال 96 به دبیر خانه ستاد مقاومتی اعلام کردند، افزود: با توافق های ایجاد شده در زمینه فعالیت دستگاه های اجرایی میزان توانایی آنها در راستای تولید اشتغال مشخص شد.

,

غنیان اظهار کرد: میزان تعهد اشتغال برای کل دستگاه های اجرایی استان در سال 96 حدود 10 هزار و 809 نفر بوده است که تا کنون 8 هزار و 187 نفر اشتغال ایجاد شده وارد سامانه رصد شده است.

,

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه میزان اشتغال ایجاد شده توسط دستگاههای اجرایی تا کنون معادل 76 درصد تعهد ایجاد اشتغال است، گفت: اطلاعات مربوط به اشتغال افراد با کل عدد ملی و شماره بیمه وارد سامانه رصد می شود و چنانچه کد ملی فردی یکبار وارد شده باشد، دستگاه از پذیرش دوباره آن امتناع می کند.

,

وی در خصوص طرح مشاغل روستایی بیان کرد: این طرح عمدتا در مناطق روستایی، عشایری، و شهرهای با جمعیت کمتر از 10 هزار نفر اجرا می شود.

,

غنیان اظهار کرد: میزان نرخ تسهیلات طرح مشاغل روستایی برای سرمایه در گردش 10 درصد و برای ایجاد توسعه و احداث واحدها در مناطق روستایی و عشایری با نرخ 6 درصد است.

,

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: میزان اجرای دوره طرح مشاغل روستایی 2 سال و مدت بازپرداخت آن 6 سال است.

,

وی افزود: یک سری فعالیت های خاص که باعث توسعه ی روستاها می شوند، جزو رسته های اولویت دار این طرح است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه