اخبار داغ

استاد حوزه علمیه مطرح کرد؛

دشمن با جنگ اقتصادی، نارضایتی ایجاد می کند تا میوه آن را در اعتراضات بچیند/ مشکلات کشور نتیجه بی تدبیری و عدم تبعیت از دستورات رهبری است

دشمن با جنگ اقتصادی، نارضایتی ایجاد می کند تا میوه آن را در اعتراضات بچیند/ مشکلات کشور نتیجه بی تدبیری و عدم تبعیت از دستورات رهبری است
حجت الاسلام والمسلمین عرب زاده گفت: دشمن با جنگ اقتصادی، نارضایتی ایجاد می کند تا میوه آن را در اعتراضات بچیند ودر پی این است که مردم خود به بن بست برسند ونتیجه بگیرند ما باید این نظام را تغییر دهیم تا وضع معیشتی ما خوب شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن عرب زاده در گفتگو باناب نیوز با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع مردم قم  درخصوص اغتشاشات یک ماه گذشته در کشور گفت: رهبر انقلاب در تحلیل وقایعی که در کشور رخ داد، مثلث عملیاتی حادثه را تحلیل کردند؛ اضلاع دیگری هم می توان پیدا کرد که عوامل عملیاتی نبودند اما زمینه ساز حوادث بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

ضرورت شناخت عواملی که زخم بیکاری و بی عدالتی را ایجاد کردند/ مشکلات اقتصادی کشور نتیجه بی تدبیری و عدم تبعیت از دستورات رهبری است

, ضرورت شناخت عواملی که زخم بیکاری و بی عدالتی را ایجاد کردند/ مشکلات اقتصادی کشور نتیجه بی تدبیری و عدم تبعیت از دستورات رهبری است,

این استاد حوزه علمیه بیان کرد: همانطور که معظم له فرمودند مگس روی زخم می نشیند؛ در اغتشاشات اخیر هم این سه ضلع مگس هایی بودند که روی زخم نشستند اما شناخت عواملی که زخم را ایجاد کردند، مهم است؛ از آمریکا، سازمان منافقین، سلطنت طلب ها و عده ای فریب خورده مغرض یا معاند از ابتدای انقلاب تاکنون، انتظاری جز این نداشتیم و همیشه دل داده به غرب و فریب خورده دشمن بوده اند، اما چه کسانی زخم ایجاد کردند که این مگس های مشمئز کننده توانستند عملیات کنند؟

,

وی عنوان کرد: چرا مردم ما و عده ای جوانان به این نتیجه رسیدند که این کشور و حکومت نمی تواند کاری کند و عدالت را تحقق دهد؟ زخم بی عدالتی، بیکاری، واردات بی رویه و به حراج دادن تمام سرمایه های کشور نتیجه بی تدبیری ها و عدم تبعیت از دستورات ولی فقیه است.

,

حجت الاسلام عرب زاده با اشاره به اینکه در سال های اخیر عناوین سال توسط مقام معظم رهبری طبق محور اقتصادی نامگذاری می شود، تصریح کرد: دشمن با جنگ اقتصادی، نارضایتی ایجاد می کند تا میوه آن را در اعتراضات بچیند ودر پی این است که مردم خود به بن بست برسند ونتیجه بگیرند ما باید این نظام را تغییر دهیم تا وضع معیشتی ما خوب شود.

,

این کارشناس مسائل سیاسی باابراز تاسف از اینکه عده ای هنوز بیدار شدنی نیستند، اظهار داشت: برخی اصلا اقتصاد مقاومتی را قبول ندارند؛ زباله های مثلث عملیات اغتشاشات تمام شد اما آنچه مردم باید نسبت به آن بیدار شوند، کسانی است که این زخم را ایجاد کردند و در راه بهبود آن کاری نکردند.

,

با رویکردهای دولت و مجلس موجود زخم های اقتصادی عمیق تر می شود

, با رویکردهای دولت و مجلس موجود زخم های اقتصادی عمیق تر می شود,

وی مطرح کرد: رهبر انقلاب سال های گذشته را با عنوان اقتصاد مقاومتی نامگذاری کردند حال آقایان باید بگویند در این مسیر چه کردند؟ مگر اقتصاد مقاومتی به معنای تکیه بر توان داخلی و مصرف داخلی نیست؟ مگر رهبری نفرمودند جنس قاچاق را آتش بزنید اما شاهدیم که درمجلس مصوبه تصویب می کنند جنس قاچاق را فروخته و هزینه ایجاد اشتغال کنند.

,

حجت الاسلام عرب زاده خاطرنشان کرد: با این رویکردهای دولت و مجلس موجود، زخم عمیق تر می شود و مگس های عملیاتی دشمن فعال تر می شوند؛ انگار نوعی تقسیم کار بین کسانی که می توانند برای مردم کار کنند و انجام نمی دهند و کسانی که می خواهند نظام را به شکست برسانند، به وجود آمده است.

,

این استاد حوزه علمیه یادآور شد: کسانی که می توانند برای اقتصاد مردم کار کنند اما نمی کنند، زمینه نارضایتی ایجاد می کنند؛ اضلاعی که ناکارامدی نظام را نشان می دهند و نارضایتی مردم را به وجود می آورند اصلی ترین مقصر هستند و دولت و مجلس موجود رویکردهایشان دقیقا ایجاد نارضایتی است.

,

وی با تاکید براینکه تلگرام در اغتشاشات اخیر به کشور ما خیانت کرد، گفت: امنیت این کشور و نظام ناموس ماست اما تلگرام پل ارتباطی بین سازمان منافقین و معترضین و اوباش داخلی شد و فریب مردم را در دستور کار خود قرار داد وحال علیرغم اینکه شبکه داخلی موفقی نداریم، تلگرام توسط همین دولت رفع فیلتر شد.

,

حجت الاسلام والمسلمین عرب زاده اذعان داشت: مردم باید بیدار شوند؛ چند هزار میلیارد تومان بابت پهنای باندی وارد می کنیم که عمده آن را تلگرام گرفته است؛ چرا شبکه های داخلی ما باید مظلوم بمانند؟

,

کمک های دشمن به شبکه های خارجی برای ضربه به ایران / ما برای حفظ نظام به شبکه های اجتماعی داخلی کمک نمی کنیم

, کمک های دشمن به شبکه های خارجی برای ضربه به ایران / ما برای حفظ نظام به شبکه های اجتماعی داخلی کمک نمی کنیم,

وی تاکید کرد: دشمن برای ضربه زدن به ما هزینه زیادی خرج تلگرام می کند؛ در سال 88 کلینتون گفت فیس بوک نیاز به کمک داشت وما به آن کمک کردیم که به معترضین داخلی ایران کمک کند؛ دشمن برای ضربه به ما به شبکه های اجتماعی کمک می کند اما ما برای حفظ خود و نظام به شبکه های اجتماعی داخلی کمک نمی کنیم.

,

حجت الاسلام عرب زاده با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر راه اندازی اینترنت ملی ابراز کرد: آقایانی که در رأس این دولت بودند چه قدمی برای اینترنت ملی برداشتند؟ رئیس جمهور باید پاسخگو باشد؛ گاهی به این نتیجه می رسیم نکند که قرار است هرچه دستور ولی فقیه بود، برخلاف آن حرکت شود.

,

وی خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: وقتی رئیس جمهور تنفیذ حکم ولی فقیه دارد، یعنی باید سرباز رهبری باشد؛ حال شما اقتصاد مقاومتی و اینترنت ملی را پیگیری نمی کنید و هرروز هم با حرف وسخنی ذهن مردم را به خود مشغول می کنید تا مطالبات اصلی از شما فراموش شود.

,

این استاد حوزه علمیه اظهار داشت: اغتشاشات اخیر مانند کف آبی بود که باد آن را برد لذا باید دید عواملی که زخم را عمیق تر می کند، کدامند که من آن را در بعضی رویکردهای دولت و مجلس و ساختارهای اجتماعی می بینم؛ افرادی که در راس این دولت قرار دارند، سیاستشان اقتصاد مقاومتی نیست و همچنین مردم ما هم مصرف گرا شده اند که این باید درست شود.

,

اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشورهای دنیا/ اقتصاد مقاومتی در کشور ما رها شده است

, اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشورهای دنیا/ اقتصاد مقاومتی در کشور ما رها شده است,

حجت الاسلام عرب زاده با بیان اینکه مسئولان شعار می دهند اما عملا چیزی از اقتصاد مقاومتی ندیده ایم، اذعان داشت: اگر به اقتصاد مقاومتی عمل شده، نتایج آن را گزارش دهند؛ امروز همه دنیا با اقتصاد مقاومتی به استقلال و قدرت رسیده اند؛ حضرت آقا شعار اقتصاد مقاومتی می دهند دولت ما عمل نمی کند و دولت پوتین در روسیه به آن عمل می کند.

,

این استاد حوزه علمیه با انتقاد از اینکه در کشور ما اقتصاد مقاومتی رها شده است، خاطرنشان کرد: نسلی که پوتین تربیت کرده پرکارو پرتلاشند؛ زمانی که پیام رهبری رسید، پوتین دستور می دهد آن را ترجمه کرده و مطالعه می کند چرا که او به این نتیجه رسیده حکیمی در ایران رهبر است که اگر چیزی برای مردم خود مصلحت می داند، برای جامعه آنها هم به مصلحت است.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه