اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش نطنز مطرح کرد؛

توجه به امور تربیتی اولویت دارد/ همه مسئولان آموزش و پرورش را برای تحقق اهداف خود یاری کنند

توجه به امور تربیتی اولویت دارد/ همه مسئولان آموزش و پرورش را برای تحقق اهداف خود یاری کنند
مدیر آموزش و پرورش نطنز گفت: با توجه به تمامی وظایف آموزش و پرورش، فعالیت های امور تربیتی و به خصوص نماز را در اولویت کاری خود قرار خواهم داد و بر این باورم که اگر بخواهیم جوانان و دانش آموزان را در مقابل فضای مجازی آلوده و سایر مشکلات مصون بداریم تنها راه این است که فریضه الهی نماز را در آن ها نهادینه کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز؛ رضا چاوش پور صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: شاهد تلاش های مدیران دوره های مختلف در طول 30 سال حضور خود در آموزش و پرورش بوده ام و شرایط خوب فرهنگی، فرهنگیان درخشان، اولیای با فرهنگ، دانش آموزان سالم و پرتوان و مدیران لایق و شایسته از ظرفیت های بسیار خوبی است که در شهرستان نطنز وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز,

مدیر آموزش و پرورش نطنز افزود: آموزش و پرورش در تمامی جوامع در کنار هم قرار گرفته است و در دین مبین اسلام هم به این امر توجه ویژه شده و دنیا هم فهمیده است که دانش بدون پرورش نه تنها بی فایده است بلکه برای جوامع نیز زیان به همراه خواهد داشت.

,

وی تصریح کرد: با توجه به تمامی وظایف آموزش و پرورش، فعالیت های امور تربیتی و به خصوص نماز را در اولویت کاری خود قرار خواهم داد و بر این باورم که اگر بخواهیم جوانان و دانش آموزان را در مقابل فضای مجازی آلوده و سایر مشکلات مصون بداریم تنها راه این است که فریضه الهی نماز را در آن ها نهادینه کنیم و این مطابق آیه صریح قرآن است.

,

چاوش پور ادامه داد: از تمام دستگاه ها تقاضا دارم که در امور مربوط به آموزش و پرورش و به خصوص نماز و آموزه های دینی، مدیریت جدید را راهنمایی کنند، این به آن معنا نیست که ما تاکنون در این حوزه توانمند نبوده ایم بلکه گستره کار و هجمه زیاد دشمنان و همچنین کم بودن میزان زمانی که دانش آموز در اختیار ما است باعث شده تا نهایت تلاش خود را به کار بگیریم تا بتوانیم دانش آموزان با ادب و تحصیل کرده تحویل جامعه دهیم.

,

وی اضافه کرد: مجموعه آموزش و پرورش تلاش می کند تا بر اساس سند تحول بنیادین و اولویت های راهبردی اداره کل آموزش و پرورش استان حرکت کند، مدیران ما مدیران لایقی هستند و امیدواریم گشایشی برای دغدغه های مالی این عزیزان نیز ایجاد شود.

,

مدیر آموزش و پرورش نطنز اجرای مطلوب نظام شش سه سه و تلاش برای استقرار پایه دوازدهم با کمترین آسیب، حمایت و استفاده از پژوهش سرای دانش آموزی، استفاده از ظرفیت آموزگاران در زمینه خلاقیت، اقدام پژوهی و تفکر سواد رسانه ای، تلاش برای تجهیز، تقویت و علاقه مند کردن دانش آموزان به آموزش ها و رشته های فنی حرفه ای و تعامل سازنده با مرکز فنی و حرفه ای شهرستان را از مهم ترین برنامه های مجموعه آموزش و پرورش نطنز عنوان کرد.

,

وی با بیان این که حفظ ارتباط بسیار خوب با مسئولان استان و شهرستان، خیران مدرسه ساز و مدرسه یار، انجمن اولیا و مربیان و بازنشستگان را در اولویت کاری خود قرار خواهد داد، خاطر نشان کرد: جدیت در برگزاری کلاس های تقویتی و کنکور که با تلاش خیران، مدیران متوسطه نظری و مدیریت آموزش و پرورش تشکیل خواهد شد در دستور کار قرار می گیرد تا با این روش خلا آموزشگاه علمی جبران شود.

,

چاوش پور از امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان خواست تا با نظرها و پیشنهادهای ارزنده و سازنده خود آموزش و پرورش را در رسیدن به اهداف خود یاری کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه