اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان گرمسار:

پیست موتور سواری گرمسار بهسازی شد

پیست موتور سواری گرمسار بهسازی شد
رئیس اداره ورزش و جوانان گرمسار گفت: پیست موتور سواری گرمسار در اولین قدم در زمینه رونق و فعالیت دوباره هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی شهرستان بهسازی شد تا وارد فاز عملیاتی و مسابقه ای قرار بگیرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوذر چنگیزی رئیس اداره ورزش و جوانان گرمسار در گفتگو با خبرنگار گرمسارآنلاین از بهسازی پیست موتور سواری این شهرستان خبر داد و گفت: پیست موتور سواری گرمسار بعد از چند سال عدم فعالیت رسمی موتور سواران با بودجه 50 میلیون ریالی و حمایت دستگاه های اجرایی شهر و  علاقه مندان به این رشته بهسازی و آماده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

 رئیس اداره ورزش و جوانان گرمسار به فعالیت دوباره هیئت موتور سواری با رایزنی و جلسات مختلف با  فرماندهی انتظامی شهرستان گرمسار اشاره کرد و افزود: این هیئت قرار است در دهه فجر امسال یک دوره مسابقات چهار جانبه کشوری با حضور موتورسواران قهرمان کشور از استان های تهران و سمنان و شهرستان های تابعه در پیست بنکوه گرمسار به عنوان تنها پیست گرمسار برگزار کنند.

,

چنگیزی در ادامه اظهار کرد: بیش از 8 موتور سوار گرمسار در کارنامه خود قهرمانی های کشوری  و حتی آسیایی دارند که این نشان از اهمیت بالای هیئت موتور سواری شهرستان گرمسار است.

,

 وی در ادامه از ساماندهی موتور سواران حرفه ای در هیئت موتور سواری شهرستان خبرداد و گفت: این هیئت بنا دارد با ساماندهی این افراد کارت عضویت و بیمه این ورزشکاران را انجام دهند و با این کار هماهنگی های حضور در پیست موتور سواری نیز با مراجه انتظامی صورت گیرد.

,

چنگیزی در ادامه گفت: هیئت موتور سواری گرمسار با توجه به پتانسیل بالای ورزشکاران و جوانان مشتاق این ورزش مهیج می تواند در جهت کیفیت سازی برنامه های خود قدم های موثری را بردارد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه