اخبار داغ

در نشست تخصصی راه اندازی سامانه کاهش طلاق در البرز مطرح شد؛

خیانت، دخالت اطرافیان و اعتیاد سه عامل مهم طلاق در کشور/ البرز رتبه پنجم طلاق کشور را دارد

خیانت، دخالت اطرافیان و اعتیاد سه عامل مهم طلاق در کشور/ البرز رتبه پنجم طلاق کشور را دارد
در ۹ ماهه ابتدای سال 96 قریب به یک هزار و ۴۳۱ نفر از خدمات مراکز کاهش طلاق البرز در حوزه امور اجتماعی برخوردار شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «تیتریک»، مدیر کل بهزیستی استان البرز پیش از ظهر امروز یکشنبه در نشست تخصصی راه اندازی سامانه کاهش طلاق با اشاره به اینکه البرز رتبه پنجم طلاق در کشور را داراست گفت: در ۹ ماهه ابتدای سال 96 قریب به یک هزار و ۴۳۱ نفر از خدمات مراکز کاهش طلاق حوزه امور اجتماعی برخوردار شدند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
داریوش بیات نژاد به سهم 20 درصدی اعتیاد در طلاق زوجین اشاره کرد و افزود: خیانت ۱۱ درصد و دخالت اطرافیان ۶ درصد امار طلاق را به خود اختصاص داده است و این سه عامل مهم ترین دلایل بروز آسیب اجتماعی طلاق در جامعه است. 
,
 
,
وی اظهار داشت: از یک هزار و 431 مراجعه به مراکز کاهش طلاق قریب به ۱۶ درصد به سازش ختم شده است و ۴۷ درصد به واسطه طلاق به دادگستری معرفی شده اند و همچنین خدمات تخصصی ارائه شده به مراجعین هزار و ۱۵۱ مورد خدمات حقوقی، ۳ هزار و ۳۳۹ مورد خدمات روانشناسی و ۲ هزار و ۱۳۶ به خدمات مددکاری اختصاص دارد.
,
 
,
همچنین مجید ارجمندی معاون دفتر امور اسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی به شناسایی ۲۲ آسیب اجتماعی در کشور و بررسی تخصصی پنج آسیب اشاره کرد و گفت: قریب به  ۲ هزار مرکز مشاوره و ۲۰۰ مرکز مداخله در خانواده برای کاهش طلاق در کشور فعالیت می کنند. 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه