اخبار داغ

نماینده مردم سمیرم در مجلس:

مسائل راه و شهرسازی سمیرم در حضور دو معاون وزیر بررسی شد/ تأکید بر ضرورت چهارخطّه شدن جاده سمیرم به یاسوج

مسائل راه و شهرسازی سمیرم در حضور دو معاون وزیر بررسی شد/ تأکید بر ضرورت چهارخطّه شدن جاده سمیرم به یاسوج
نماینده سمیرم در خانه ملت، از بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات راه و شهرسازی در جلسه کاری دو معاون و تعدادی از مدیران کل مربوطه وزارت راه، در دفتر این مدیران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سمیرم خبر؛ اصغر سلیمی در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به جلسات خود، با معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه، و همچنین هوشنگ عشایری، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران ، اظهار کرد: مسائل و مباحث خوبی در این دو جلسه کاری عنوان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سمیرم خبر,

به گفته وی، توجه بیشتر نسبت به اخذ تسهیلات پروژه های شهری، بازآفرینی بافت های فرسوده بخصوص محله کوشک و آسفالت کلیه معابر شهر سمیرم، از مهمترین مواردی بود که با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران عنوان شد و وی که پیش از این مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان و فارس بود، دستور اقدام داد.
سلیمی ابراز امیدواری کرد: توسعه زیرساخت ها و مبلمان شهری سمیرم با سرعت بیشتر و دریافت کمک های دولتی ادامه یابد.
وی همچنین به نشست خود با معاون برنامه ریزی وزیر راه کشورمان، اشاره ای داشت و گفت: مهمترین دستور کار آن جلسه اجرای طرح بزرگ چهار خطه شدن جاده سمیرم به یاسوج بود که مورد درخواست همه مردم است.
به گفته نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی، این جاده مشکلات زیادی دارد و هر چند مدت یکبار و بویژه در تعطیلات و تابستان شاهد بروز تصادفات متعدد در آن هستیم.
سلیمی با بیان اینکه مهرماه سال جاریف یکهزار میلیارد ریال برای مرحله اول چهارخطه شدن جاده سمیرم به یاسوج اختصاص یافت، اضافه کرد: متاسفانه هنوز خبری از عملیات اجرایی آن از سمت استان اصفهان نیست.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، افزود: این طرح کلان ملی، در سال 89 کلید زده شد و امسال مقرر شد مرحله اول طرح به مناقصه گذاشته شده و 33 کیلومتر آن از سمت سمیرم اصفهان با یکهزار میلیارد ریال اعتبار اولیه شروع شود.
نماینده مجلس دهم، با تاکید بر اجرای این طرح و درخواست مجدد از معاون وزیر راه در این رابطه، اظهار کرد: در آن جلسه نیز از معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی خواسته شد بصورت جدی پیگیر آغاز کار این پروژه با توجه به بین استانی و ترانزیتی بودن مسیر باشند.
سلیمی یادآور شد: راه و شهرسازی استان جنوبی سمیرم، عملیات اجرایی چهارخطه شدن از سمت یاسوج را کلید زده و انتظار می رود مسئولان در استان اصفهان نیز هر چه زودتر برای عملیات اجرایی این پروژه اقدام کنند.
بر این اساس، پیگیری های تخصیص اعتبار جاده شهید به دژکرد فارس و پادنا به خسروشیرین، ترمیم و روکش آسفالت جاده های مواصلاتی ، مطالعه جاده خفر به روستای سرباز و تخصیص اعتبار در خصوص اصلاح و نصب علایم و گاردریل جاده سی سخت یاسوج در ارتفاعات دنا، از دیگر موارد عنوان شده در این نشست کاری بوده است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، همچنین به جلسه خود با عبدالهی، معاون سازمان شهرداریها و همیاری دهیاریهای کشور هم اشاره ای داشت و گفت:در این جلسه ضمن بیان مشکلات حوزه شهرداری و دهیاریهای شهرستان سمیرم، توجه بیشتر در خصوص تامین و تجهیز ماشین آلات، اخذ تسهیلات پروژه های شهری و حمایت دهیاریها عنوان شد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه