اخبار داغ

رئیس «جمنا» خوزستان:

اظهارات و اقدامات ناپخته برخی از دولت‌مردان زمینه اغتشاشات اخیر را فراهم کرد

اظهارات و اقدامات ناپخته برخی از دولت‌مردان زمینه اغتشاشات اخیر را فراهم کرد
رئیس «جمنا» خوزستان گفت: عده‌ای‌ صرفاً اعتراضاتی در زمینه مشکلات اقتصادی و معیشتی داشتند اما افرادی فرصت‌طلب بر موج این اعتراضات سوار شدند و با شعارهای سیاسی، مطالبات به‌حق مردم را تحت الشعاع قرار دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حسن حائری در گفت‌وگو‌ با خبرنگار رهیاب، اظهار کرد: مردم ایران با آنکه با مشکلات اقتصادی روبرو هستند اما هرگز فریب دشمنان قسم خورده ایران و اسلام را نمی‌خورند و اجازه نمی‌دهند کوچک‌ترین خدشه‌ای به انقلاب وارد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,

وی با تاکید بر اینکه باید به خوبی به حوادث اخیر پرداخته شود، گفت: دلسوزان اجازه ندهند تحریفی صورت گیرد مردم یک سری مطالبات اقتصادی و معیشتی دارند که از جمله آن گرانی، مشکلات موسسات بانکی و در رأس همه معضلات، بیکاری قرار دارد.

,

رئیس «جمنا» خوزستان افزود: اینها مطالبات به‌حق مردم است و بر کسی هم پوشیده نیست که به مردم فشار زیادی آمده است. یکی از عوالی که بیشتر به این اعتراضات دامن زد، اظهارات و اقدامات ناپخته برخی از دولت‌مردان بود که شوک به جامعه وارد کرد از جمله آن تصمیم به گرانی بنزین، حذف ۳۰ میلیون یارانه بگیر و ادعای ایجاد ۷۵۰ هزار شغل در ماه‌های گذشته بود.

,

وی بیان کرد: نکته این‌جا است که عده‌ای‌ صرفاً اعتراضاتی در زمینه مشکلات اقتصادی و معیشتی داشتند اما افرادی فرصت‌طلب بر موج این اعتراضات سوار شدند و با شعارهای سیاسی، مطالبات به‌حق مردم را تحت الشعاع قرار دادند.

,

حائری با اشاره به حمایت شتاب‌زده آمریکا و صهیونیست‌ها از این اغتشاشات، گفت: به دلیل همین حمایت‌ها، بدون برنامه بودن این حوادث مورد تردید واقع می‌شود.

,

وی مسئولیت صداوسیما را در این‌گونه حوادث سنگین دانست و گفت: رسانه ملی از یک طرف باید چهره اغتشاش‌گران را افشا کند که به مال مردم و اموال عمومی رحم نکرده و ضمن اهانت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، به دشمنان انقلاب خوش خدمتی کردند. و از طرفی نباید مطالبات به‌حق مردم را نادیده بگیرد.

,

رئیس جمنا خوزستان با بیان اینکه در طول چند ساله گذشته هیچکس‌به اندازه مقام معظم رهبری به مسائل اقتصادی و معیشتی تاکید نکرده است، عنوان کرد: ۷ سال است که پی‌در‌پی موضوع شعار سال، اقتصادی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه