اخبار داغ

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی:

دو مرکز فنی‌و‌حرفه‌ای در شهرستان فراهان دهه فجر افتتاح می‌شود

دو مرکز فنی‌و‌حرفه‌ای در شهرستان فراهان دهه فجر افتتاح می‌شود
مدیرکل فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: دو مرکز فنی و حرفه‌ای در شهر خنجین و دهستان تلخاب شهرستان فراهان در دهه فجر افتتاح می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز فضلی خانی، مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر، با اشاره به ضرورت آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای گفت: آموزش‌ مهارت‌های فنی و حرفه‌ای زمینه‌ساز توسعه اشتغال پایدار در جامعه و همچنین موجب توانمندی و ایجاد اشتغال برای افراد و کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

وی اظهار کرد: نامه‌نگاری‌های لازم با مرکز فنی و حرفه‌ای کشور در خصوص چارت سازمانی مرکز فنی و حرفه‌ای فراهان، صورت گرفته است، اما در حال حاضر به دلیل نبود چارت سازمانی در مرکز فنی و حرفه‌ای فرمهین، نیروی ثابت در این شهرستان نداریم که امیدواریم با مساعدت مسئولان ارشد استانی و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی این مهم نیز محقق شود.

,

لزوم ایجاد مرکز فنی و حرفه‌ای در شهر خنجین و دهستان تلخاب

, لزوم ایجاد مرکز فنی و حرفه‌ای در شهر خنجین و دهستان تلخاب, لزوم ایجاد مرکز فنی و حرفه‌ای در شهر خنجین و دهستان تلخاب,

فضلی خانی افزود: بنابر تقاضای مسئولان شهرستانی برای ایجاد مرکز فنی و حرفه‌ای در شهر خنجین و دهستان تلخاب، ساختمان‌هایی برای راه‌اندازی این مراکز در نظر گرفته شده است که به اعتبارات لازم برای ترمیم و تعمیرات نیاز دارد تا در اختیار مرکز فنی و حرفه‌ای قرار بگیرد.

,

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی گفت: انجام آموزش مهارتی نیازمند سه عامل فضای مناسب، مربی و تجهیزات است که سبب ارائه با کیفیت اینگونه آموزش‌ها به متقاضیان می‌شود.

,

دو مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان فراهان در دهه فجر افتتاح می‌شود

, دو مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان فراهان در دهه فجر افتتاح می‌شود , دو مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان فراهان در دهه فجر افتتاح می‌شود ,

وی تصریح کرد: علی‌رغم نبود چارت سازمانی در مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان فراهان، آموزش‌های کاربردی و حرفه‌ای به کارآموزان ارائه شده و برای آموزش دانش‌آموزان رشته فنی و حرفه‌ای و کار دانش، همکاری‌های لازم صورت گرفته است.

,

فضلی خانی خاطرنشان کرد: با توجه به دستور فوری استاندار مرکزی برای راه‌اندازی دو مرکز فنی و حرفه‌ای در شهرستان فراهان، با همکاری مسئولان این مهم در دهه فجر محقق می‌شود و مرکز فنی و حرفه‌ای شهر خنجین و دهستان تلخاب افتتاح می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه