اخبار داغ

فرماندار سراب تاکید کرد:

لزوم اشرافیت مدیران به قوانین جدید حوزه کسب و کار

لزوم اشرافیت مدیران به قوانین جدید حوزه کسب و کار
فرماندار سراب بر لزوم آگاهی مدیران از دو قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار و اشرافیت به مواد و تبصره های این قانون و آشنایی با الزامات قانون رفع موانع تولیدی رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی بانکی کشور برای بهبود کسب و کار و اشتغال تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علی بدر شکوهی فرماندار شهرستان سراب در گفتگو با صدای سراب,، با تاکید بر لزوم آگاهی مدیران از دو قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار و اشرافیت به مواد و تبصره های این قانون و آشنایی با الزامات شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی موضوع ماده 75 قانون برنامه پنجساله توسعه جمهوری اسلامی ایران مصوب سال 89 و همچنین قانون رفع موانع تولیدی رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی بانکی کشور گفت: مدیران چنانچه اشرافیت کاملی به قوانین بهبود مستمر محیط کسب و کار و رفع موانع تولیدی رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی بانکی کشور داشته باشند بسیاری از مشکلات اقتصادی واحدهای تولیدی و صنعتی حل و فصل خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

وی تمامی مدیران شهرستان را ملزم به مطالعه و کاربست این قوانین در راستای حمایت از بخش خصوصی دانست و اضافه کرد: مدیران باید در راستای سیاست اشتغال زایی دولت تعامل سازنده ای با سرمایه گذاران داشته باشند و در حد توان و ضوابط قانونی موانع بخش خصوصی را مرتفع نمایند.

,

فرماندار سراب ادامه داد: نوع برخورد و تعامل مدیران با سرمایه گذاران در جهت رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار نقش بسیار مهمی دارد لذا مدیران تمامی اهتمام خود را در راستای ارائه خدمات بهتر بنمایند.

,

بدر شکوهی کمبود منابع مالی و نقدینگی را از مشکلات تولید کنندگان عنوان و خواستار بخشش جرائم تولید کنندگان و تقسیط بدهی آنان شد.

,

وی در در ادامه مالیات زیاد برای تولیدکنندگان, بدهی از بابت بیمه و جرائم بیمه ای را از دیگر مشکلات واحدها عنوان و پیشنهاد بهسازی رویه را داد.

,

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان سراب نبود آتش نشانی در شهرک صنعتی ,ضرورت اصلاح خطوط تلفن و اینترنت در شهرک های صنعتی شهرستان و اصلاح روشنایی شهرکهای صنعتی شهرستان را از مشکلات زیرساختی شهرکهای این شهرستان عنوان و خواستار رفع سریع مشکلات شهرک ها شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه