اخبار داغ

مدیر نمایندگی صنعت، معدن و تجارت سرخه:

بهبود کیفیت نان مهمترین خواسته مردم سرخه است

بهبود کیفیت نان مهمترین خواسته مردم سرخه است
مدیر نمایندگی صنعت، معدن و تجارت شهرستان سرخه گفت: طبیعتا مردم خواهان نان باکیفیت و بادوام از مسئولین هستند و در تلاش هستیم تا رضایت مردم را در این زمینه جلب کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بیگلری مدیر نمایندگی صنعت، معدن و تجارت شهرستان سرخه در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه  در بحث کیفیت نان در شهرستان سرخه اظهار کرد: طبیعتا مردم خواهان نان باکیفیت و بادوام از مسئولین هستند و در تلاش هستیم تا رضایت مردم را در این زمینه جلب کرده و با نظارت بر نانوایی ها نان باکیفیت در سفره مردم قرار دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

بیگلری در ادامه افزود: خوشبختانه مردم در حال حاضر از واحدهای صنفی فعال در سرخه رضایت بالایی دارند و باید از واحدهای صنفی حمایت کنیم البته اولویت ما حمایت از مردم و اجابت درخواست هایشان است.

,

وی عنوان کرد: در سطح شهر سرخه به غیر از نانوایی های خانگی، 27 واحد صنفی نانوایی فعالیت دارند و به عبارتی در هر شهر به ازای هر 1000 نفر باید یک نانوایی وجود داشته باشد که در سرخه بیش از دو برابر نیاز شهرستان مان نانوایی موجود است.

,

مدیر نمایندگی صنعت، معدن و تجارت شهرستان سرخه با تأکید بر اینکه اصناف مختلف باید استانداردهای تعیین شده را رعایت و بر اساس آن عمل کنند، بیان کرد: در بحث نانوایی ها نیز خبازان باید استانداردهای تعریف شده را رعایت کنند.

,

وی با بیان اینکه نظارت بر کار اصناف مختلف وجود دارد و علاوه بر آن گزارش های مردمی هم در این خصوص مورد بررسی قرار می گیرد؛ اظهار کرد: برای نمونه به ما گزارش داده بودند که یک نانوایی ابعاد نانش کوچک شده؛ بدون اطلاع، آن نانوایی مورد بررسی واقع شد؛ متوجه شدیم که چانه و وزن نان کم نشده از طول نان کاسته و به عرضش افزوده شده است؛ که وقتی از صاحب نانوایی سوال کردیم گفتند به خاطر بازاریابی  و شکیل تر شدن بسته بندی این کار انجام شده است.

,

بیگلری بیان کرد: نانوایی سنگک سرخه که مشکل کیفیت داشت مورد بررسی قرار گرفت و تا پایان ماه به این نانوایی فرصت داده شده است و تصمیم بر آن شد که این نانوایی آزادپز شده و کیفیتش بالا برود تا مردم سرخه نیز از نان سنگک باکیفیت بهزمند شوند.

,

وی در ادامه تصریح کرد: مردم هر شهر و محله ضایقه شان با شهر و محله دیگر متفاوت است؛ برای مثال یکی می گوید چرا اینقدر نان را خشک می کنی و آن دیگری می گوید خواهان نانی است که تُرد باشد؛ بنابراین اصناف مختلف اگر می خواهند کاسبی خوبی داشته باشند باید بر اساس سلیقه مشتری کار کنند.

,

مدیر نمایندگی صنعت، معدن و تجارت شهرستان سرخه در ادامه به نان محلی سرخه نیز اشاره کرد و گفت: ماهانه 50 تُن نان محلی از سرخه به شهرها و استانهای همجوار ارسال می شود و این امر یک ظرفیت و فرصت بسیار خوب شغلی را در سرخه ایجاد کرده است.

,

بیگلری افزود: مزیت نان محلی سرخه این است که در تنور می پزد و دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است بنابراین باید از این نان حمایت شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه