اخبار داغ

رئیس آتش نشانی مهدیشهر:

آتش نشانی مهدیشهر فاقد بالابر و تشک نجات است

آتش نشانی مهدیشهر فاقد بالابر و تشک نجات است
رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهدیشهر گفت: از ابتدای سال 96 تاکنون، 214 عملیات آتش نشانی انجام دادیم که 80 درصد آن اطفای حریق بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین عبدالحسینی رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهدیشهر در گفت و گو با خبرنگار نیزوا، در خصوص حوادثی که در طی سال 96 در مهدیشهر اتفاق افتاده و  و عملیات هایی انجام داده اند، اظهار کرد: آتش نشانی مهدیشهر از ابتدای سال تاکنون، 214 عملیات انجام داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی تصریح کرد: از این 214 عملیات آتش نشانی مهدیشهر، تعداد 37 مورد در شهر درجزین بود که با توجه به عدم وجود آتش نشانی در این شهر، برای انجام عملیات در درجزین نیز حضور پیدا می کنیم.

,

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهدیشهر اضافه کرد: 80درصد عملیات هایی که انجام می دهیم در بحث اطفای حریق است و بقیه موارد حوادث دیگر نظیر سقوط در چاه، تصادفات، سانحه خفگی و... می باشد.

,

عبدالحسینی در خصوص کیفیت ایمنی ساختمان ها در سطح شهر نیز گفت: بازدید از ساختمان های بلند مرتبه را در دستور کار گذاشتیم تا کارشناسان بازدید و نکات ایمنی را گوشزد کنند که اگر نکات ایمنی را رعایت نکنند، مسئولیت عواقب آن به عهده خودشان است.

,

وی افزود: برای ایمنی ساختمان ها از بهمن ماه امسال قانونی اعمال خواهد شد که هر کسی می خواهد ساخت و سازی داشته باشد برای گرفتن جواز ساخت، کارشناسی آتش نشانی نیز لازم است در پایان کار نیز باید تاییدیه آتش نشانی را داشته باشند.

,

رئیس آتش نشانی مهدیشهر با اشاره به اینکه ایستگاه شماره 2 آتش نشانی که بنا بود امسال در میدان نماز راه اندازی شود اما متاسفانه هنوز ساختمان ایستگاه تکمیل نشده است، بیان کرد: قرار است ایستگاه شماره 2 آتش نشانی مهدیشهر را به صورت کانکس و موقت در حد فاصل میدان نماز تا میدان امام رضا(ع) مستقر کنیم تا ساختمان این ایستگاه در میدان نماز تکمیل و راه اندازی شود.

,

عبدالحسینی با بیان اینکه برخی از تجهیزات این ایستگاه خریداری شده و برخی از تجهیزات دیگر در حال خریداری است، ادامه داد: بالابر و تشک نجات از جمله کمبودهای آتش نشانی مهدیشهر است که نه تنها در اینجا بلکه در سمنان نیز از این امکانات محروم هستند. 

,

وی اظهار کرد: شهردار مهدیشهر در نظر دارد با مجهز کردن آتش نشانی این شهر به امکانات پیشرفته و به روز، مجهزترین امکانات و تجهیزات آتش نشانی استان را در مهدیشهر داشته باشیم.

,

عبدالحسینی همچنین از برگزاری دوره آموزشی در مهدیشهر با حضور اساتید برجسته آتش نشانی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: تیمی از نیشابور که در بحث آتش نشانی در کشور حرف اول را می زنند در این دوره آموزشی آتش نشانان مهدیشهر را آموزش می دهند که البته از آتش نشانان شهرهای همجوار چون سمنان و شهمیرزاد نیز دعوت خواهیم کرد تا در این دوره آموزشی شرکت نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه