اخبار داغ

مدیر انجمن سینمای جوانان استان قم:

فیلمسازان جوان قمی نیازمند حمایت غیرشعاری مسئولان هستند

فیلمسازان جوان قمی نیازمند حمایت غیرشعاری مسئولان هستند
مدیر انجمن سینمای جوانان استان قم با اشاره به اینکه بیش از 100 نفر از این هنرمندان فیلمساز و کارگردان در استان فعال و درحال کارکردن هستند، گفت: فیلمسازان جوان قمی نیازمند حمایت غیرشعاری مسئولان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رضا ابوذر در گفتگو با قم فردا با اشاره به مشکلات هنرمندان در استان قم ، اظهار داشت: فیلم سازی همانگونه که از عنوان آن مشخص می باشد مسئله تولید فیلم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: امیدواریم که همه مسئولان ، نهادهای دولتی ، خصوصی و همه افرادی که می توانند به تولید فیلم کمک کنند امروز به نسل جوان هنرمند در این عرصه کمک کنند.

,

مدیر انجمن سینمای جوانان استان قم با اشاره به اینکه تولید فیلم یک مسئله مهم می باشد، گفت: این دغدغه و نگرانی در ذهن هنرمندان این عرصه بخصوص فیلم سازی قرار دارد چون فیلم سازی یک رشته پر هزینه می باشد شاید بتوان یک طراحی و خطاطی را به آسانی انجام داد اما ساخت فیلم مستلزم هزینه های سنگین می باشد.

,

وی بیان داشت: بنابراین باید نسل جوان فیلم ساز را کمک و حمایت کنیم تا در جامعه از طریق ابزار هنر فرهنگ سازی کنیم، امروز ما می توانیم از طریق هنر رسانه و هنر فیلم سخن خودمان را به نحو احسن به گوش جامعه و دنیا برسانیم.

,

ابوذر در ادامه تاکید کرد:  تنها نگرانی و دغدغه ما مسئله حمایت از فیلم سازان جوان استان می باشد و امیدواریم این کمک و حمایت عملی شود.

,

وی با اشاره به چند نمونه از فیلم های تولید استان قم، خاطرنشان شد: فیلم آپشن به کارگردانی داود جلیلی با هزینه های شخصی این فرد ساخته شد که جایزه های بسیاری را دریافت کرده است، فیلم صراحی به کارگردانی سعید نجاتی، فیلم به رنگ زندگی ساخته داود جلیلی، فیلم درون آینده نوشته و کارگردانی آقای یوسفعلی و بسیاری از فیلم های مهم هنرمندان استانی که جوایز بسیاری هم دریافت کرده اند.

,

یک پنجم هنرمندان قمی فعال هستند

,

مدیر انجمن سینمای جوانان استان قم با اشاره به تعداد هنرمندان فعال استان قم، ابراز داشت: در استان قم بیش از 500 نفر هنرمند فیلم سازی داریم که بیش از 100 نفر از این هنرمندان فیلم ساز و کارگردان در استان فعال و درحال کارکردن هستند.

,

وی تصریح کرد: خیلی ازاین افراد متاسفانه نتوانستند اعتباری برای فیلم سازی جذب کنند و کسی از آنها حمایت نمی کنند به همین دلیل کاری در این عرصه انجام نمی دهند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه