اخبار داغ

آماده باش راهداران در جاده های ارتباطی شهرستان خلخال

آماده باش راهداران در جاده های ارتباطی شهرستان خلخال
پس از دو ماه هوای بهاری، بارش برف در بیست و پنجمین روز از فصل زمستان علاوه بر تن پوش زمستانی در چهره خلخال راهداران را در مسیرهای ارتباطی مستقر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ، پس از دو ماه هوای بهاری در بیست و پنجمین روز از دی ماه بارش زیبای برف تن پوش زمستانی را بر قامت خلخال پوشاند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

در ارتفاعات شهرستان خلخال بارش برف به صورت کولاک شدید در مسیر شاهرود به خلخال ، خلخال به فیروز  ، خلخال به هشجین در گردنه پیریوسف ، در جاده خلخال به اسالم در گردنه الماس و در جاده پونل هم اکنون قابل مشاهده است.

,

به دنبال بارش برف در محورهای ارتباطی شهرستان خلخال نیروهای راهداری در گردنه های برفگیر شهرستان خلخال ومحورهای مواصلاتی آماده خدمت هستند.

,

در شب گذشته تا بعدازظهر امروز  در محور خلخال به اسالم وخلخال به پونل با  تلاش راهداران این محور ها بار ها  برفروبی ، نمک پاشی و تیغه زنی شده است .

,

 با این شرایط جوی و وضعیت آب و هوایی  همراه داشتن امکانات زمستانی برای  رانندگان متردد در محورهای کوهستانی شهرستان خلخال منتهی به گیلان و اردبیل خواست الزامی است.

,

در سطح شهر خلخال نیز رفتگران شهرداری در هوای سرد و برفی خلخال مشغول برفروبی معابر و پیاده رو ها و جمع آوری زباله از درب منازل و کوچه ها هستند که لازم به قدردانی از زحمات این عزیزان در هوای سرد است.

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

 انتهای پیام / خلخال

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه