اخبار داغ

۲۵ و ۲۶ بهمن ماه؛

دومین یادواره شهدای استان سمنان در خوزستان برگزار می شود

دومین یادواره شهدای استان سمنان در خوزستان برگزار می شود
فرمانده سپاه شاهرود گفت: دومین بزرگداشت شهدای آشپزخانه هفت تپه ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه در منطقه عملیاتی هفت تپه خوزستان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید دامغانی فرمانده سپاه شاهرود در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار با اشاره به برگزاری دومین یادواره شهدای هفت تپه شهرستان شاهرود در منطقه عمومی هفت تپه خوزستان گفت: این یادواره مانند سال گذشته با همکاری سپاه شوش و با حضور خانواده شهدای هفت تپه، همرزمان این شهدا و جمعی از بسیجیان در منطقه هفت تپه خوزستان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار ,

وی اظهار کرد: آشپزخانه تیم 12 قائم (عج) در دوران دفاع مقدس برای رساندن غذای گرم به دست رزمندگان به طور موقت در ایستگاه راه آهن هفت تپه دایر شده بود و تعدادی از خادمان و پیرغلامان سیدالشهدا در این آشپزخانه مشغول به خدمت بودند.

,

فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به لو رفتن این منطقه توسط ستون پنجم دشمن افزود: مزدوران رژیم بعث عراق در روز 25 دی ماه این منطقه را بمباران کردند و 40 نفر از رزمندگان تدارکات تیپ 12 قائم (عج) استان سمنان در این منطقه به خاک و خون کشیده شدند.

,

دامغانی با بیان اینکه 15 شهید منطقه هفت تپه از روستای قلعه نو خرقان و گرمن و 22 شهید دیگر از شهدای شاهرود بودند بیان کرد: این پیرغلامان و خادمان بعد از یک عمر خدمت در دستگاه امام حسین علیه السلام نیز به ارباب خود حضرت سیدالشهدا اقتدا کرده و پایان زندگیشان با شهادت بود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه