اخبار داغ

رئیس جهاد کشاورزی بروجرد:

۳ طرح جهاد کشاورزی با ۴۱ نفر اشتغالزایی در بروجرد به بهره برداری می رسد

۳ طرح جهاد کشاورزی با ۴۱ نفر اشتغالزایی در بروجرد به بهره برداری می رسد
رئیس جهاد کشاورزی بروجرد گفت: سه طرح جهاد کشاورزی با 41 نفر اشتغالزایی و با هزینه ای بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون تومان در بروجرد به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛"رضا امینی" رئیس جهاد کشاورزی بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: جهاد کشاورزی بروجرد در حال حاضر سه پروژه آماده افتتاح دارد که این پروژه ها در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد ,

 

,

وی اضافه کرد: پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت 20 هزار قطعه و با سرمایه گذاری 700 میلیون تومان که 300 میلیون از این هزینه به صورت تسهیلات بوده یکی از پروژه هایی است که در دهه فجر به بهره برداری می رسد که با افتتاح این پروژه اشتغالزایی سه نفر از جویندگان کار فراهم می شود.

,

 

,

امینی بهره برداری از واحد تولید بستنی را یکی دیگر از پروژه ها در بروجرد برشمرد و افزود: این واحد تولیدی با 6 میلیارد تومان سرمایه گذاری دهه فجر افتتاح می شود که با بهره برداری از این پروژه اشتغالزایی 35 نفر فراهم می شود.

,

 

,

به گفته وی این واحد تولیدی سالانه ظرفیت تولید 8000تن بستنی را دارد که سه میلیارد از این سرمایه گذاری به صورت تسهیلات بوده است.

,

 

,

رئیس جهاد کشاورزی بروجرد تصریح کرد: همچنین بهر برداری از واحد بره پرواری با سرمایه گذاری 800 میلیون تومان و اشتغالزایی سه نفر انجام می شود که ظرفیت تولید این واحد 800 راسی است.

,

 

,

وی بیان کرد: در مجموع امسال در دهه فجر سه پروژه جهاد کشاورزی با سرمایه گذاری 7 میلیارد و 500 میلیون تومان و با اشتغالزایی 41 نفر به بهره برداری می رسند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه