اخبار داغ

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بروجرد:

کمیته کودک و نوجوان بروجرد در دهه فجر ۲۰ برنامه را اجرا می کند

کمیته کودک و نوجوان بروجرد در دهه فجر ۲۰ برنامه را اجرا می کند
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بروجرد گفت: کمیته کودک و نوجوان بروجرد در دهه فجر 20 برنامه را اجرا می کنند که مهمترین برنامه چاپ کتاب دلنوشته کودکان و نوجوانان بروجردی به امام(ره) و شهدا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "فاطمه عمادی" مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام اله دهه فجر کمیته کودک و نوجوان بروجرد بیش از 20 عنوان برنامه را در نقاط مختلف شهر، کانونها و برخی از روستاها اجرا می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد,

 

,

وی اضافه کرد: در طول دهه فجر با برپایی غرفه هایی محصولات و اقدامات کانون پرورشی کودکان و نوجوانان معرفی می شوند و همچنین بازی های بومی و محلی در شهر و روستا با حضور کودکان اجرا خواهد شد.

,

 

,

عمادی اظهار داشت: نمایش تولد در مرکز شماره یک بروجرد، کتیبه سازی، ایستگاه نقاشی، کنگره شعر انقلاب از دیگر برنامه هایی هستند که در این ایام در بروجرد برگزار خواهد شد.

,

 

,

به گفته وی در طول این 10 روز جشنواره غذا به نفع کودکان دیابتی در محل 2 غرفه در نظر گرفته شده برگزار می شود تا با فروش این غذاها گامی در راستای حل مشکلات این بیماران برداشته شود.

,

 

,

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بروجرد تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه های کنون در دهه فجر جمع آوری دلنوشته های کودکان و نوجوانان است که در این ایام دانش آموزانی که علاقه مند باشند دلنوشته هایی به امام(ره) و شهدا می نویسند و سپس این دلنوشته ها تجمیع شده و در قالب یک کتاب با عنوان "کتاب انقلاب" توسط دانش آموزان بروجردی چاپ می شود.

,

 

,

وی بیان کرد: همچنین در روز راهپیمایی 22 بهمن ایستگاه نقاشی ویژه کودکان در میدان شهدا برپا می شود و کودکان با حضور در این ایستگاه تصاویری از راهپیمایی را نقاشی می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه