اخبار داغ

امام جمعه پلدختر:

شهید حججی در کشور موجب تحول شد/گرامیداشت یاد شهدا وظیفه همگانی است

شهید حججی در کشور موجب تحول شد/گرامیداشت یاد شهدا وظیفه همگانی است
امام جمعه پلدختر گفت:کشور ایران از کشورهای امن منطقه است که دشمنان نظام به خاطر کارنامه درخشان ملت ایران در 8سال دفاع مقدس نمی توانند به آن تجاوزی داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  بیان روز،حجت‌الاسلام محمد سوری ظهر یک‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پلدختر اظهار داشت: یاد و خاطره شهدا نسیمی الهی است که با گرامیداشت آن خود را در مسیر این نسیم قرار می‌دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیان روز,

وی بیان کرد: شهدا برای ما سمبل هستند همچنان  که در میان شهدای مدافع حرم شهید حججی برجسته شد.

,

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه شهدا با اعتقاد راسخ به کشته شدن درراه خدا در این وادی گام نهادند افزود: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری شهادت شهید حججی سبب تحول در کشور شد یعنی اینکه شهدا آنقدر اثر گذار هستند که می‌توانند تحول در جامعه ایجاد کنند.

,

سوری تاکید کرد: شهدا با نثار بهترین هستی خود در راه هدف و اعتقادات هرکدام از آن‌ها امروز به سمبل افتخاری در کشور تبدیل شدند.

,

امام جمعه پلدختر تاکید کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا همانند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و ما مسئولین در قبال خون شهدا وظایفی برعهده داریم که باید به آنها عمل کنیم.

,

وی ادامه داد: شهدا موجب عزت، اقتدار، آرامش و امنیت ایران در برابر دشمنان شدند و تبیین فرهنگ ایثار وشهادت در بین نسل جوان از وظایف مهم ما است.

,

وی اضافه کرد: شهدا نماد دین و سربلندی و سند افتخار ملت ایران اسلامی و پرچم استقلال، ایثار و مقاومت هستند.

,

سوری خاطر نشان کرد:با تبعیت از فرامین رهبری به پشتوانه همین خون شهدا ما امروز در عرصه‌های بین‌المللی باافتخار حرف برای گفتن داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه