اخبار داغ

سرپرست حوزه هنری بیجار خبر داد:

آغاز بکار سینما کودک بیجار با اکران انیمیشن عملیات آجیلی ها 2در سینما آزادی

آغاز بکار سینما کودک بیجار با اکران انیمیشن عملیات آجیلی ها 2در سینما آزادی
سرپرست حوزه هنری بیجار از آغار بکار سینما کودک بیجار با اکران انیمیشن آجیلی ها 2 در سینما آزادی این شهر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر قربان پور در با خبرنگار بیجار بام ایران، به منظور ایجاد محیطی سالم و با نشاط برای کودکان و نوجوانان پنجشنبه های هر هفته ساعت 16:30 فیلم ها و انیمیشن های برتر ایران وجهان را در قالب سینما کودک به نمایش می گذارد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیجار بام ایران,

 

,

وی  با اشاره به  ضرورت توجه ویژه به قشر کودک و نوجوان افزود : وی افزود 12 دی ماه سینمای کودک تا با  فیلم عملیات آجیلی های 2 کار خود را آغاز نمود که با استقبال بسیار خوبی هم مواجه شدیم و در دومین اکران نیز فیلم « کلیله و دمنه » به نمایش در آمد .
 

,
,

قربان پور با دعوت از خانواده ها جهت حضور در سینما و دیدن فیلم های این گروه همراه با کودکان و نوجوانان خود افزود : در سومین هفته اکران پنجشنبه 28دی ماه 96  انیمیشن « بچه رئیس » از فیلم های شاخص حوزه کودک و نوجوان یک پویانمایی رایانه‌ای-سه‌بعدی آمریکایی به کارگردانی تام مک‌گراث و نویسندگی مایکل مک‌کولرز است که در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۷ اکران شد.

,

او بیان داشت:داستان انیمیشن بر اساس کتابی به همین نام نوشته مارلا فارزیاست که از فیلم های بسیار موفق انیمیشن جهان محسوب می گردد.
 

,
,

سرپرست حوزه هنری بیجار در خصوص این فیلم اظهار داشت: : داستان این فیلم در مورد خانواده‌ای است که با ورود بچه‌ای عجیب و غریب به خانه اشان اتفاقات زیادی رخ می‌دهد. در حالی که خانواده انگشت اتهام خود را به سوی پسر بزرگتر نشانه می‌رود و او را حسود می‌خوانند طولی نمی‌کشد که اوضاع عوض می‌شود و این دو برادر چاره‌ای ندارند جز اینکه در مقابل خطری که خانواده را تهدید می‌کنند با هم متحد شوند.
 

,
,

قربان پور یادآور شد: به منظور استفاده هنرمندان و هنرجویان حوزه هنری از امکانات فرهنگی وهنری براساس توافق صورت گرفته از این پس تمامی هنرمندان وهنرجویان حوزه هنری شهرستان بیجار با دریافت و ارائه کارت هنرمندی و  هنرجویی می توانند به همراه خانواده از تخفیف50 درصدی بلیت فیلم های در حال اکران سینما آزادی بیجار بهره مندگردند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه