اخبار داغ

واکنش عضو خبرگان رهبری به سخنان رئیس جمهور درباره انتقاد از پیامبر(ص)

واکنش عضو خبرگان رهبری به سخنان رئیس جمهور درباره انتقاد از پیامبر(ص)
عضو مجلس خبرگان رهبری به سخنان اخیر رئیس جمهور در درباره انتقاد از معصومین(ع) واکنش نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله محمد حاج ابوالقاسم دولابی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; واکنش به سخنان رئیس جمهور درباره انتقاد از امام معصوم(ع) و پیامبر(ص) اظهار کرد: ذکر چند نکته در خصوص سخنان اخیر رئیس جمهور محترم که عنوان داشتند، امام زمان(ع) هم قابل نقد هستند، قابل ذکر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;, ,

وی با بیان اینکه این مسئله از نظر اعتقادی قابل پذیرش نیست، ابراز کرد: براساس آیات قرآن کریم پیامبر(ص) و امامان معصوم هستند و این عصمت اقتضا می‌کند که در کار آنها هیچ اشتباهی وجود نداشته باشد.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید اینکه پیش فرض احتمال خطا در خصوص معصومین(ع) منتفی است، تصریح کرد: اینکه معصومین(ع) در برابر منتقدین سعه صدر نشان می‌دادند، مطلبی است که نباید با جواز انتقاد از معصومین(ع) اشتباه گرفته شود.

,

وی با اشاره به اینکه انتقاد کردن از معصومین(ع) با پیش فرض عصمت بی‌معنا است، بیان کرد: سعه صدر نشان دادن پیامبر(ص) و امامان معصوم(ع) را نباید به عنوان حق انتقاد تلقی کرد.

,

آیت‌الله حاج‌ابوالقاسم خاطرنشان کرد: نکته دوم این است که در فضای کشور ما شاهد هستیم که همه ارکان مورد نقد جریانات و اشخاص قرار دارد و عده زیادی آزادانه آنچه که به ذهن‌شان می‌رسد در نقد تمام ارکان نظام بازگو می‌کنند.

,

وی با بیان اینکه گفتن این جملات در فضای کنونی کشور معنای دیگری پیدا می‌کند، گفت: گویا این سخنان با هدف مشغول کردن اذهان به مسائل فرعی بر زبان جاری می‌شود.

,

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: نکته سوم این است که ما از رئیس جمهور محترم می‌خواهیم که به وظایف اصلی خودشان بپردازند، اصلی‌ترین وظیفه ایشان در شرایط کنونی ایجاد اشتغال و تلاش برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

,

وی با تاکید بر اینکه مردم مشکلات و گرفتاریهایی دارند که باید برطرف شود، افزود: برای برطرف کردن این گرفتاری‌ها عزم جدی لازم است و پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و در مواردی انحرافی هیچ کمکی به حل مشکلات مردم نخواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه