اخبار داغ

یادداشت /

کاش جای روبان مشکی با اقدام قاطعانه مسئولین عوض شود

کاش جای روبان مشکی با اقدام قاطعانه مسئولین عوض شود
متاسفانه حوادث اخیر، کشور ایران را غمبار کرده است و شاهد و ناظر روبان مشکی بر روی نمایشگر تلویزیون خانه هایمان هستیم کاش روزی برسد که این روبان جای خود را با اقدام عملی و قاطعانه مسئولین عوض کند و شاهد چنین حوادث دلخراشی نباشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ کاش بشود که برای همیشه ربان مشکی از روی مونیتور تلویزیون کشورم برای همیشه پاک شود، متاسفانه چند سالی است که براثر سانحه های دلخراش تعداد زیادی از هموطنان مان جان خود را از دست داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

خارج شدن قطار از ریل، آتش گرفتن ساختمان پلاسکو،پرت شدن اتوبوس دانش آموزان به داخل دره، تصادف اتوبوس حاوی سربازان پادگان 05 کرمان، اتوبوس راهیان نور،آتش سوزی پتروشیمی بوعلی، حوادث غیرمترقبه سیل، حادثه منا در عربستان،انفجار معدن،  زلزله کرمانشاه و آتش گرفتن نفتکش سانچی از جمله حوادث ناگوار و غیرجبرانی است که چند سال اخیر گریبانگیر کشور عزیزمان  ایران شده است.

,

علت این حوادث چیست؟ آیا کوتاهی مسئولین امر را می رساند؟ به نظر شما چه کسی باید در این رابطه پاسخگو باشد؟ خوب که به حوادث نگاه می کنیم متوجه می شویم که هرکدام از این حادثه ها که پیش می آید می تواند برای مسئولین دولتی یک درس باشد به طوری که برای پیش آمدن مسائل چنینی در آینده پیشگیری نماید.

,

اما متاسفانه همچنان شاهد حوادث بیشتری هستیم که نه تنها خسارات مالی که از همه مهمتر خسارات جانی را نیز در برداشته است به حدی که جمعیت 80 میلیونی را در غم جانکاه فرو برده است.

,

چرا مسئولین مربوطه در رابطه با شبکه ریلی، جاده ای با بوجود آمدن این همه حوادث در بر طرف کردن آن تلاش نمی کنند، درست است یک طرف قضیه مربوط به خطای انسانی می شود ولی بیشتر آن مربوط به مسئولین دولتی است .

,

اگر شبکه ریلی فرسوده هست چرا اقدام به نوسازی نمی نمایند، اگر آسفالت جاده ها مشکل دارد که دارد ، چرا وزیر راه و شهرسازی در رفع آن نمی کوشد، وی 5 سال است وزارت راه را به عهده دارد ، تازه یک بار هم استیضاح شد ولی با حمایت رئیس جمهور مجدد به سمت خود برگشت و مجددا نیز برای کابینه جدید انتخاب شد.

,

آقای وزیر همانطور که مستحضرید که کشور ایران روی گسل زلزله قرار گرفته است چرا سعی در اقدام به مقاوم سازی منازل نمی کنید حتما باید منطقه ای یا شهری از کشور زلزله بیاید منازلی تخریب و جان هایی گرفته شود، ساختمان هایی مثل پلاسکو با یک آتش سوزی به چنین سرنوشتی دچار شود تا شما به فکر باشید؟؟!!؟؟

,

پس کی مسئولین می خواهند کاری خداپسندانه و عاقبتی انجام دهند. آقایان بزرگوار! شبکه ریلی، خطوط جاده ای، خطوط هوایی، مسکن و شهرسازی همه و همه نیاز به بررسی و اقدام قاطعانه دارند.

,

آقایان وزرا! چقدر دیگر باید تلفات انسانی بدهیم تا شما به فکر باشید و قاطعانه در رفع آن عمل کنید و فقط شعار ندهید و برای رفع و رجوع آن بهانه هایی نتراشید؟؟؟!!!

,

ما بارها گفته ایم، باز هم می گوییم شما آقایان دولتی بیشتر قوانین را از کشورهای غربی الگو می گیرید، چرا سلامت مردم جامعه و کشورتان را از آنان الگو نمی گیرید؟؟؟

,

شهرهای ما هر روز براثر زلزله ، سیل ، آلودگی هوا ، بی آبی و از همه مهمتر بی توجهی مسئولین تبدیل به بیابان های متروکه می شود و دریغ از یک روستا، شهر، شهرستان، استان و کشور آباد و به جای آن هر روز بر تلفات انسانی و مالی افزوده می شود و مسئولین تنها جوابی که در این راستا دارند گفتن چشم است و بس. اما دریغ از عمل.

,

امید که روزی کشوری آباد به دور از حوادث غمبار داشته باشیم و دیگر نشان روبان مشکی بر روی نمایشگر تلویزیون خانه هایمان نداشته باشیم. انشاءالله.

,

نویسنده : مهین نامجو

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه