اخبار داغ

عضو شورای اسلامی شهر دهگلان:

مشکل قطعی آب شرب شهر بعضی محلات دهگلان تا پایان امروز حل خواهد شد

مشکل قطعی آب شرب شهر بعضی محلات دهگلان تا پایان امروز حل خواهد شد
عضو شورای اسلامی دهگلان از حل مشکل قطعی آب شرب بعضی از محلات این شهر تا پایان امروز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شادمان عباسجوبی عضو شورای اسلامی دهگلان در گفتگو با خبرنگاردهگلان شیدا  ،با اشاره به کمی و قطعی آب شرب بعضی از محلات شهر دهگلان و نگرانی مردم جهت حل این مشکل اظهار داشت: با توجه به شکایت مردمی طی 24 ساعت گذشته از قطعی و کمبود فشار آب، اظهار داشت: تا پایان امروز مشکل آب شرب دهگلان حل خواهد شد.


 وی در ادامه گفت: طی جلسه اضطراری دراین مورد با رئیس آب و فاضلاب شهری دهگلان، صالحی مدیر آبفای دهگلان دلیل  کمبود فشار آب شرب بعضی مناطق این شهر را رانش چاه دوم عنوان نموده است.


 عباسجوبی در ادامه  افزود: بنا به گفته صالحی مدیر آب و فاضلاب شهر دهگلان نصب لوله و کابل جدید سیستم تا پایان امروز وارد سیستم شبکه آب می شود و مشکل کمبود و قطعی آب حل خواهد شد.

 

  گزارش رئیس اداره آب و فاضلاب شهر دهگلان با خبر نگار ما

 


 صالحی مدیر آب و فاضلاب دهگلان با توجه به پیگیر شدن خبرنگار ما طی تماس تلفنی اظهار داشت: قطعی حال حاضر  یکی ازمحلات شهر دهگلان را شکستگی لوله آب عنوان نمود و گفت: تا ساعاتی دیگر این مشکل بر طرف خواهد شد.


 وی در ادامه با اشاره به قطعی آب شرب شب گذشته مجتمع مسکن مهر  وقطعی آب طی 24 ساعات گذشته  در بعضی محلات شهر دهگلان  گفت: در حال حاضر مشکل آب شرب این مجتمع حل شده و هیچ محله ای از شهر دهگلان با کمبود و قطعی آب مواجه نیست.


انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگاردهگلان شیدا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه