اخبار داغ

به مناسبت حادثه ی جانگداز شهادت تعدادی از پرسنل صنعت نفت

پیام مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در پی سانحه کشتی سانچی

پیام مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در پی سانحه کشتی سانچی
بدنبال حادثه ی کشتی نفتکش سانچی و شهادت تعدادی از همکاران صنعت نفت در این حادثه ، مهندس قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان پیام تسلیتی صادر نمود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آسماری،بدنبال حادثه ی کشتی نفتکش سانچی و شهادت تعدادی از همکاران صنعت نفت در این حادثه ، مهندس قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان پیام تسلیتی صادر نمود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آسماری,


در این پیام آمده است : طی روزهای گذشته همه ی نگاه ها و حواس ها در کشور عزیزمان ایران متوجه گوشه ی شرقی عرصه ی گیتی و سرزمین چین بود تا از سرنوشت هموطنانی که در حادثه ی تلخ کشتی نفتکشسانچی خبری از زندگانی آنها در دست نبود مطلع شوند . از بدو حادثه ملت پر محبت ایران همراه با 32 خانواده نگران و مضطرب با دست هایی رو به آسمان و با چشمانی پر از اشک برای شنیدن خبر سلامتی فرزندان خدوم این مملکت با خدای یگانه به مناجات پرداختند اما تقدیر چیز دیگری رقم خورده بود . با غرق شدن این کشتی نفت کش ، تعدادی از سربازان ایثارگر در جبهه ی صنعت نفت برای همیشه در قعر آبهای عمیق دریایی که از وطن هزاران کیلومتر دورتر است دفن شدند تا داغ شهادت این عزیزان ایثارگر در کنار سایر جانباختگان و شهدای صنعت نفت جاودانه و ابدی باقی بماند .

,
,

 

,

اینجانب با نهایت تأسف از این حادثه ی تلخ و جانگداز مراتب همدردی خود و همکارانم در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان را ابتداً با ملت داغدار ایران و سپس خانواده های داغدار و مغموم در این حادثه ی تلخ ابراز نموده و از خداوند منان برای روح بلند این همکاران پرکشیده به دیار باقی ، آرامش ابدی و برای داغداران صبر و شکیبایی را مسئلت دارم .

,

قباد ناصری

,

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه