اخبار داغ

نماینده مردم خدابنده عنوان کرد:

کاهش بوروکراسی اداری مطالبه مردم خدابنده/اجحاف در حق تحصیلکردگان و نخبگان خدابنده

کاهش بوروکراسی اداری مطالبه مردم خدابنده/اجحاف در حق تحصیلکردگان و نخبگان خدابنده
نماینده مردم خدابنده برقراری عدالت اجتماعی و کاهش بروکراسی های اداری را از مطالبات مردم شهرستان خدابنده عنوان کرد و گفت: طولانی شدن روند انجام امور اداری و برخورد نامناسب با مراجعین ادارات، موجب نارضایتی و دلخوری شهروندان خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اشراق24،بهبود راه های روستایی، تامین آب آشامیدنی، توسعه مراکز بهداشتی و درمانی و رشد گازرسانی به مناطق شهری و روستایی را از مهمترین مطالبات مردم شهرستان خدابنده برشمرد و اظهار کرد: در سال‌های اخیر، روند رسیدگی به مشکلات مردم این شهرستان، افزایش یافته و امید است این روند، با سرعت بیشتری ادامه یابد.
وی به اخذ مجوز احداث بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خدابنده که در دهه فجر امسال کلنگ زنی خواهد شد، اشاره کرد و افزود: در موضوع گازرسانی به مناطق شهری و روستایی خدابنده نیز، اقدامات بسیار قابل توجهی صورت گرفته و رشد چشمگیری در این زمینه وجود دارد.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی برقراری عدالت اجتماعی و کاهش بروکراسی های اداری را از دیگر مطالبات مردم شهرستان خدابنده عنوان کرد و گفت: طولانی شدن روند انجام امور اداری و برخورد نامناسب با مراجعین ادارات، موجب نارضایتی و دلخوری شهروندان خواهد شد.
وی برقراری عدالت اجتماعی، توجه به حقوق شهروندی و رفع نواقص در برخورد با مراجعین به ادارات را از آرمان های انقلاب اسلامی و برنامه های دولت برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با پیگیری ها همه این موارد در منطقه محقق می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق24,
,
,
,

وی با بیان اینکه بزرگترین آسیب مردم خدابنده، نبود امکانات استاندارد است به مشکلات شهرستان خدابنده اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین دغدغه های شهرستان خدابنده راههای مواصلاتی آن است و متاسفانه عدم استاندارد بودن راه ارتباطی شهر زنجان خدابنده ،خدابنده-ابهر ،خدابنده- همدان  ،خدابنده کردستان(بیجار)بعنوان چهاراه مواصلاتی است و آسیب های زیادی را مردم شهرستان خدابنده از نبود راه استاندارد متحمل شده اند.
بیگدلی اظهار کرد: تردد خودرو ها در این مناطق بیشتر بوده و مخصوصا در فصل کشاورزی و برداشت محصول زیاد است و نبود امکانات استاندارد در شهرستان مردم را ناچار کرده برای استفاده از امکانات درمانی و امکانات طبیعی زندگی به شهرهای مجاور مثل زنجان ،ابهر و همدان بروند که این بزرگترین آسیب است.
نماینده مردم خدابنده ادامه داد: بنده بعد ورود به مجلس بزرگترین دغدغه ام قضیه راه بود که با مشورت دوستان و پیگیری و مکاتبه با وزیر راه و دیگر مسئولان مربوطه به امید خداوند در سال ۹۵ و سال جاری گام های مثبتی برای پروژه عمرانی استان زنجان که راه سلطانیه به خدابنده و خدابنده به کبودر آهنگ که جزو پروژه های اقتصاد مقاومتی بود برداشته شد و با اجرای این پروژه بار سنگینی از دوش بنده و مسئولان اجرایی و مردم خدابنده برداشته خواهد شد و با اجرای این پروژه زیر ساخت های گردشگری  و مسیر توسعه شهرستان آغاز خواهد شد.

,
,
,

وی به مهمترین مزیت های شهرستان خدابنده نیز اشاره کرد و گفت: شهرستان خدابنده قطب نگین کشاورزی استان زنجان است که پتانسیل خدادادی آن همان کشاورزی اش است و هر کشور و شهری یه استعداد خدادادی دارد و ما باید از این ظرفیت الهی برای رفع محرومیت و توسعه و پیشرفت شهرستان خدابنده به نحو احسن استفاده کنیم.
بیگدلی ادامه داد: دیگر مزیت شهرستان داشتن تحصیلکردگان و نخبگان است که متاسفانه دیده نمی شوند و ما باید از ظرفیت وجود بالای نخبگان و تحصیلکردگان به نفع شهرستان و استان زنجان استفاده کنیم.

,
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه