اخبار داغ

سرپرست تیم ووشوی مقاومت زنجان:

قهرمانی مقاومت زنجان در لیگ جوانان کشور قدرت‌نمایی ووشوی زنجان بود/ آینده‌داران ووشوی زنجان برای مسابقات قهرمانی کشور آماده می‌شوند

قهرمانی مقاومت زنجان در لیگ جوانان کشور قدرت‌نمایی ووشوی زنجان بود/ آینده‌داران ووشوی زنجان برای مسابقات قهرمانی کشور آماده می‌شوند
سرپرست تیم ووشوی مقاومت زنجان با اشاره به قهرمانی در لیگ برتر جوانان گفت: قهرمانی مقاومت زنجان در لیگ جوانان قدرت‌نمایی ووشوی زنجان بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی موحدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به قهرمانی تیم ووشوی مقاومت زنجان در هفتمین دوره لیگ برتر ووشوی جوانان اظهار کرد: تیم زنجان که در گروه یک مسابقات با شکت تمامی حریفان به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم رنگ فیروزه شیراز رفتیم، ابراز کرد: رنگ فیروزه یکی از تیمهای قوی و پرسابقه لیگ برتر ووشو است اما مقاومت زنجان توانست در این مرحله با نتیجه هشت بر پنج بر این تیم غلبه کند.

,

سرپرست تیم ووشوی مقاومت زنجان با اشاره به اینکه مقاومت زنجان در تمامی ادوار لیگ ووشو در فینال مسابقات حضور داشته است، عنوان کرد: امسال در فینال با تیم قدرتمند پرشین طبرستان روبرو شدیم و در یک بازی نزدیک با نتیجه 7 بر 5 این تیم را شکست دادیم.

,

وی با بیان اینکه سطح مسابقات امسال بالاتر از سالهای گذشته بود، تصریح کرد: کیفیت مسابقات لیگ جوانان هرسال بهتر از سالهای گذشته می‌شود.

,

موحدنیا با اشاره به قدرنمایی تیم مقاومت زنجان در مسابقات گروهی و نهایی گفت: ما تیم بدون شکت مرحله گروهی و نهایی بودیم و با دقرت توانستیم کاپ قهرمانی را به استان زنجان برگردانیم.

,

وی با بیان اینکه مقاومت زنجان به سومین قهرمانی خود در لیگ برتر دست یافت، خاطرنشان کرد: بعد از سه سال توانستیم دوباره به مقام قهرمانی دست یابیم.

,

سرپرست تیم ووشوی مقاومت زنجان با اشاره به اینکه 95 درصد بازیکنان ما بومی هستند، اظهار کرد: سیاست و اولویت باشگاه مقاومت و هیئت ووشو استان استفاده از نفرات بومی است و ما امسال فقط در دو وزن از بازیکن غیربومی داشتیم.

,

وی با تاکید بر اینکه لیگ فرصتی برای پیشرت جوانان استانها است، افزود: دو هفته دیگر مسابقات قهرمانی کشور جوانان را در مشهد خواهیم داشت که اکثر نفرات ما بازیکنان لیگ هستند.

,

موحدنیا تاکید کرد: استان زنجان در مسابقات قهرمانی کشور نیز به دنبال کسب بهترین نتیجه با بازیکنان آینده‌دار خود است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه