اخبار داغ

تخصیص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار از طرف امور شهری استانداری به شهردای بن

تخصیص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار از طرف امور شهری استانداری به شهردای بن
حدود ۶۰ میلیارد ریال اعتبار از سال ۹۲ تا ۶ ماه نخست سال ۹۶ از طرف امور شهری استانداری به شهردای بن تخصیص داده شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خبرنگار زنگ خبر ،جلسه شورای اداری شهرستان بن و جلسه تقدیر و معارفه شهردار جدید شهر بن  با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و روستایی استانداری چهارمحال و بختیاری و مسئولین ادارت شهرستان بن در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بن برگزار گردید.

در ابتدای جلسه کمال اکبریان فرماندار شهرستان بن با تسلیت درگذشت شهادت گونه تمامی خدمه و کارکنان سرنشینان و خدمه کشتی نفت‌کش سانچی  گفت : اینجانب به نمایندگی از مردم ولایت مدار و نوع دوست شهرستان بن، ضایعه‌ی جان باختن  دریادلان آسمانی را در این حادثه‌ی دردناک به تمامی مردم شریف ایران اسلامی و بخصوص خانواده معزز این عزیزان تسلیت و تعزیت و برای جان‌باختگان این حادثه آرزوی غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر آرزومندم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار زنگ خبر ،,
,
,


,
, ,

وی در ادامه افزود : شهرداری یک نهاد غیر دولتی و خاص محسوب می‌شود ،به این صورت که بخش عمده خواسته های مردی توسط نهاد شهرداری انجام و پیگیری می‌شود با مردم به صورت مستقیم در ارتباط هستند و در طی دوسال گذشته در مجموعه شهرداری شهر بن کارهای خوب و مفید انجام شد و در زمان سرپرستی شهرداری هم ،کارهای خوبی انجام شده است.

اکبریان در این آئین ضمن تقدیر از اقدامات شهردار سابق و تبریک به شهردار جدید اضافه کرد:شهردار جدید با مشارکت و همراهی شورای اسلامی و مردم و با برنامه ریزی دقیق به منظور پیشبرد اهداف توسعه ای این شهر اقدام کند.

فرماندار شهرستان بن گفت: از سال  92 تا شهریورماه سال 96 ، 59 میلیارد و پنجاه میلیون ریال اعتبارات مستقیم دفتر امور شهری استانداری و دو دستگاه خودرو سنگین به شهرداری بن تحویل داده شده است و چیزی در حدود 7 میلیارد و چهل میلیون ریال قیر در اختیار شهردای بن قرار گرفت.

اکبریان با بیان اینکه این اعتبارات به‌جز اعتبارات شهرستان و متوازن بوده است یادآور شد: در چهار سال گذشته حدود 20 میلیارد ریال نیز از اعتبارات شهرستان و مدیریت بحران به شهرداری تخصیص یافت.

یوسف اسلامی مدیرکل دفتر امور شهری و روستایی استانداری چهارمحال و بختیاری  هم در ادامه جلسه گفت : در سال 96 مبالغی که به شهرداری های سراسر استان کمک شده است در شهرهای زیر صد هزار نفر در بحث گردشگری نزدیک 500 میلیون تومان ،در بحث پروژه‌های عمرانی 7 میلیارد تومان ،مبالغ واریزی از حساب ارزش‌افزوده استانی حدوداً 35 میلیارد تومان و از طریق سازمان همیاری شهرداری های کشور مبلغ 40میلیارد تومان پرداخت شده است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,


,
, ,

وی بیان داشت : در مجموعه در 6 ماه ابتدای سال 96 حدود 90 میلیارد تومان به شهرداری های استان کمک شد است.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری گفت: شهرداری ها با داشتن برنامه مدون و داشتن یک چشم انداز برای پیشرفت شهر تلاش کرده و توسعه یک شهر با همکاری متقابل بین شهرداری و ادارات امکان پذیر می شود.

یوسف اسلامی ادامه داد: برون سپاری برخی پروژه ها، باعث بالا رفتن کیفیت و نظارت و پایین آمدن هزینه ها می شود.

وی بیان داشت نسبت به توسعه پایدار شهرداری ها نیز هر شهرداری یا دهیاری  که طرح مناسب و خوبی داشته باشد تا مبلغ 2 میلیارد تومان وام کم بهره و دراز مدت می‌توان پرداخت کرد .

حجت الاسلام میرافضلی امام‌جمعه شهرستان بن نیز افزود : امروز خدمات شهرداری کاملاً ملموس و قابل مشاهده و همه مردم می‌بینند که چه خدماتی در سطح شهر در حال انجام است و  تمامی مردم شهر می‌توانند مستقیماً بر کار شهرداری نظارت داشته باشند.

وی ادامه داد : یکسری امورات زیر بنایی در زمان شهردار قبلی انجام شده است که واقع خوب بوده است و الان انتظار داریم که خدمات بیشتر و سرعت در خدمات‌دهی بیشتر شود.

در پایان این مراسم سیروس حاتمی به عنوان شهردار جدید شهر بن معرفی و از زحمات محمود نادری شهردار سابق و سعید امانی سرپرست شهرداری تقدیر به عمل آمد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


,
, ,


سیروس حاتمی پیش از این شهردار نقنه از شهرستان بروجن بود.

انتهای پیام/

,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه