اخبار داغ

مسئول دبیرخانه همایش فقه هنر:

دومین همایش فقه هنر در 27 دی ماه برگزار خواهد شد/ارسال 19 مقاله به دبیرخانه

دومین همایش فقه هنر در 27 دی ماه برگزار خواهد شد/ارسال 19 مقاله به دبیرخانه
مسئول دبیرخانه همایش فقه هنر با اشاره به اینکه محور ویژه این دوره نسبت حکومت و هنر است، گفت: دومین همایش فقه هنر در 27 دی ماه بصورت صبح و عصر در سالن همایش های غدیر برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، دکتر همازاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری دومین همایش ملی فقه هنر که در مدرسه هنرهای اسلامی برگزار شد با اشاره به اینکه سابقه فقه هنراز سال 89 می باشد، اظهار داشت:اولین همایش فقه هنر در دی ماه سال 94 برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: در دوره قبل 20 مقاله سفارش داده شده بود که این مقالات از افرادی همچون آیت الله فاضل لنکرانی، آیت الله علیدوست و دکتر حکمت نیا ارسال شده بود.

,

مسئول دبیرخانه همایش فقه هنر با اشاره به اینکه کتاب مقالات همایش اول در هشتصد صفحه به چاپ رسیده است، گفت: با مراجعه به این کتاب در می یابیم که محورهای این دوره همایش با همایش اول متفاوت است.

,

وی بیان داشت:دومین همایش فقه هنر چهارشنبه 27 دی ماه در سالن همایش غدیر استان قم به صورت صبح و عصر برگزار خواهدشد.

,

همازاده با اشاره به مقالات دمین همایش، خاطرنشان کرد: از فراخوان عمومی 9مقاله به دبیر خانه رسید که فقط 2 مورد از آنها مورد پذیرش بود و از 24 مقاله سفارش داده شده فعلا 19 مورد به همایش رسیده است.

,

وی ابراز داشت:دبیر خانه دومین همایش فقه هنر در اسفند ماه سال قبل تشکیل شده است که محورها و سرفصل های  آن هم مشخص شده است .

,

مسئول دبیرخانه همایش فقه هنر با اشاره به اینکه سرفصل ها جدید می باشد، افزود: سرفصل ها در سه محور کلان در بحث فلسفه فقه هنر، فقه رفتار و آثار هنری و نسبت حکومت و هنر می باشد که محور سوم به صورت ویژه می باشد.

,

وی اضافه کرد: چکیده مقالات این دوره هم بصورت کتابی کوچک در همایش توزیع خواهد شد و در تلاش هستیم تا کتاب کامل این دوره هم تا نمایشگاه کتاب سال آینده آماده ارائه باشد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه