اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی؛

تشدید مبارزه با قاچاق، محوری ترین ماموریت نیروی انتظامی

تشدید مبارزه با قاچاق، محوری ترین ماموریت نیروی انتظامی
فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی گفت: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه نیروی انتظامی به شمار می آید و این مهم در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار کارگشا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار ناصر اصلانی با اعلام این مطلب، اظهار داشت: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه نیروی انتظامی به شمار می آید و این مهم در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار کارگشا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

قاچاق میلیاردی در پیرانشهر کشف شد

, قاچاق میلیاردی در پیرانشهر کشف شد,

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از توقیف یک دستگاه سواری سمند و کشف هزار و ۲۴۴ ثوب البسه قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

,

سردار ناصر اصلانی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری سمند که از سمت پیرانشهر به نقده در حرکت بود، مشکوک و آن را توقیف کردند.

,

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو توقیفی، هزار و ۲۴۴ ثوب البسه قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد ریال برآورد شده است.

,

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در این راستا یک دستگاه سواری توقیف و یک متهم دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد، تصریح کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه نیروی انتظامی به شمار می آید و این مهم در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار کارگشا است .

,

کشف بیش از ۴۹ هزار قرص غیرمجاز در ارومیه

, کشف بیش از ۴۹ هزار قرص غیرمجاز در ارومیه,

وی ادامه داد: ۴۹ هزار و ۴۷۹ عدد قرص غیرمجاز به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال در ارومیه کشف شد.

,

سردار اصلانی، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در محور مهاباد – ارومیه به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را توقیف کردند.

,

وی افزود: در بازرسی از اتوبوس توقیفی، ۴۹ هزار و ۴۷۹ عدد انواع قرص غیرمجاز به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال کشف شد.

,

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در این راستا یک دستگاه اتوبوس توقیف و یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مقامات قضائی شد.

,

کشف بیش از ۹۹ کیلوگرم نقره قاچاق

, کشف بیش از ۹۹ کیلوگرم نقره قاچاق,

سردار اصلانی در ادامه سخنان خود از کشف بیش از ۹۹ کیلوگرم نقره قاچاق، به ارزش ۲ میلیارد ریال در ارومیه خبر داد.

,

وی گفت: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس که از ارومیه به تهران در حرکت بود، مشکوک و آن را توقیف کردند.

,

سردار اصلانی با بیان اینکه در بازرسی از وسایل یکی از مسافران، ۹۹ کیلو و ۳۵ گرم نقره قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

,

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در این راستا یک متهم دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد، تصریح کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه نیروی انتظامی به شمار می آید و این مهم در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار کارگشا است.

,

محل دپوی موادمحترقه در سلماس لو رفت

, محل دپوی موادمحترقه در سلماس لو رفت,

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی، از کشف ۳۶ هزار عدد موادمحترقه و ۱۵ هزار قاب پلاستیکی مواد محترقه به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال در سلماس خبر داد.

,

سرهنگ علی ابراهیمی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی موادمحترقه در سلماس، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفت.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، محل مورد نظر را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی کردند.

,

وی تصریح کرد: در بازرسی از محل، ۳۶ هزار عدد انواع موادمحترقه و ۱۵ هزار قاب پلاستیکی موادمحترقه کشف شد که کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۷۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

,

جانشین انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان گفت: متهم دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه