اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان خبر داد:

مشارکت مردم استان سمنان در احداث 300 واحد مسکونی در روستاهای زلزله زده کرمانشاه

مشارکت مردم استان سمنان در احداث 300 واحد مسکونی در روستاهای زلزله زده کرمانشاه
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از مشارکت مردم استان در احداث 300 واحد مسکونی در روستاهای زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جبار دوست محمدی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص وضعیت بازسازی روستاهای زلزله زده استان کرمانشاه گفت: ماموریت های سپاه استان برای بازسازی روستاهای زلزله زده سرپل ذهاب در 3 بخش خلاصه می شد که بخش اول مربوط به اسکان در چادر و تغذیه بود که با کمک های بسیار مناسب مردم استان به خوبی انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان افزود: بخش دوم ماموریت ما نیز تامین اسکان موقت به صورت کانکس برای 350 خانوار در 7 روستا بود که شامل حدود هزار و 500 نفر از اهالی منطق می شد.

,

دوست محمدی ادامه داد: در این خصوص نیز کانکس های مورد نیاز برای 263 واحد مسکونی با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا (ص) تامین شد و کارهای عمومی و زیرساخت های آن نیز توسط بسیج سازندگی استان صورت گرفت.

,

وی با اشاره به اعزام 5 گروه جهادی از استان برای کمک به امر بازسازی روستاهای زلزله زده کرمانشاه گفت: در هر مرحله بین 60 تا 70 نیروی جهادی از استان سمنان به روستاهای زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب اعزام شده اند.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان با یادآوری اهدای حدود 100 کانکس اسکان موقت از سوی خیرین استان اظهار کرد: خوشبختانه با کمک مردم استان موفق شدیم تمام خانوارهای نیازمند به کانکس در روستاهای واگذار شده به استان سمنان را در کانکس های پیش بینی شده اسکان دهیم.

,

دوست محمدی از اهدای 8 کانکس برای استفاده دانش آموزان در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب از سوی استان سمنان خبر داد و گفت: بسیج سازندگی استان با کمک خیرین در ساخت حدود 20 چشمه حمام و 100 چشمه سرویس بهداشتی در این مناطق مشارکت کرده است.

,

وی با بیان اینکه تاکنون ماموریت احداث 10 واحد مسکونی برای خانوارهای تحت پوشش بهزیستی در مناطق زلزله زده به بسیج سازندگی استان سمنان واگذار شده است تصریح کرد: عملیات ساخت و تکمیل این واحدها بزودی آغاز خواهد شد.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی از پیش بینی مشارکت مردم استان در احداث 300 واحد مسکونی در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب خبر داد و گفت: مسئولان تشکل های بخش خصوصی و واحدهای تولیدی استان، مسئولیت تامین بخشی از مصالح ساختمانی و بهداشتی مورد نیاز را پذیرفته اند و امیدواریم شاهد مشارکت سایر گروهها نیز در این زمینه باشیم.

,

دوست محمدی خاطرنشان کرد: تامین وسایل برقی واحدهای مسکونی شامل سیم، لامپ، کلید و پریز و ... و نیز مصالح ساختمانی و شیرآلات بهداشتی اولویت نیازهای ما برای احداث این واحدها است که مردم عزیز استان می توانند کمک های خود را با مراجعه به سپاه های نواحی ارائه کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه