اخبار داغ

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کار استان خبر داد؛

اختصاص بیش از ۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی به خمین

اختصاص بیش از ۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی به خمین
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کار استان مرکزی گفت: از اعتبارات اختصاص یافته به استان مرکزی برای اشتغالزایی روستایی، ۲۳ میلیارد و هشتصد میلیون تومان، به شهرستان خمین اختصاص یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خمین نیوز؛ نگین براتی، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان خمین گفت: با توجه به تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور، سهم استان مرکزی از این بودجه ۲۹۱ میلیارد تومان است که از این میزان، ۲۳ میلیارد و هشتصد میلیون تومان به شهرستان خمین رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خمین نیوز,

وی اظهار کرد: همچنین از محل صندوق توسعه ملی تسهیلات ۶ درصدی اشتغالزایی روستایی، سهم استان مرکزی ۱۰۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان است که از این مقدار ۹ میلیارد و پانصد میلیون تومان سهم شهرستان خمین است.

,

براتی افزود: در این تسهیلات، اشتغال جوانان مدنظر است تا بتوان شغل‌های پایدار ایجاد کرد و همچنین نرخ بیکاری را کاهش داد.

,

وی بیان کرد: متقاضیان می‌توانند برای دریافت تسهیلات از بانک‌ها از سند منازل روستایی، سند محل کار و یا سند زمین‌های روستایی برای ضمانت‌های بانکی استفاده کنند.

,

براتی همچنین به میزان اشتغال استان مرکزی در ۹ ماه سال جاری اشاره و افزود: در ۹ ماهه امسال، ۶ هزار نفر در سامانه رصد ثبت نام کرده‌اند، که ۲۲۰۰ نفر به دفاتر کاریابی مراجعه کرده‌ و به کارگاه‌ها معرفی شده‌اند.

,

وی گفت: در شهرستان خمین نیز ۱۶۰ نفر تا پایان ۹ ماهه امسال از طریق دفاتر کاریابی به مراکز شغلی معرفی و مشغول به کار شده‌اند.

,

براتی تصریح کرد: در این مدت نیز ۴۳۰۰ نفر از طریق ۱۹۶ واحد در طرح‌های کارورزی ثبت نام کرده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه