اخبار داغ

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی مطرح کرد؛

اجرای ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان موجب افزایش رضایتمندی مردم

اجرای ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان موجب افزایش رضایتمندی مردم
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی گفت: اجرای ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان در خصوص ارائه اطلاعات شفاف ودقیق دستگاه‌های اجرایی به مراجعه کنندگان می‌تواند موجب افزایش رضایتمندی مردم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ محمود نعمتی مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری مرکزی پیش از ظهر امروز در اولین جلسه شورای ارزیابی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: بر اساس اجرای ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در خصوص ارائه اطلاعات شفاف و دقیق دستگاه‌های اجرایی به مراجعه‌کنندگان اولین جلسه شورای ارزیابی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان مرکزی تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

نعمتی اظهار کرد: برای بررسی اجرای این ماده قانونی، شورای ارزیابی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان مرکزی توسط دستگاه‌های مختلف با عضویت رئیس شورای اسلامی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرکل صدا و سیما و معاونت اقتصادی استانداری تشکیل شده است.

,

وی افزود: ارائه خدمات به ارباب رجوع از اهمیت و ارزش ویژه‌ای برخوردار بوده و بایستی این مهم را تمامی دستگاه‌ها جدی بگیرند تا در بدو ورود مراجعه‌کنندگان به دستگاه‌های اجرایی خدمات کامل به آنان ارائه شود.

,

نعمتی با توجه به تعیین ۵ شاخص اصلی برای بررسی دستگاه‌ها، تصریح کرد: نحوه اطلاع رسانی، خدمات ارائه دهنده، نظرسنجی، رسیدگی به شکایات و فرهنگ‌سازی از جمله شاخص‌های مورد بررسی در این حوزه است.

,

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری مرکزی بیان کرد: مقرر شد تا پایان سال تمامی دستگاه‌های اجرایی مورد ارزیابی قرار گیرند و از دستگاه‌های برتر تقدیر شود.

,

وی با تأکید بر اینکه این طرح بیشتر به منظور تشویق و اعطای گواهینامه در سطح استان و شهرستان اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که در اواخر اسفندماه برگزار خواهد شد از دستگاه‌های برتر تقدیر می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه