اخبار داغ

بخشدار خنجین پس از ماه‌ها بلاتکلیفی معرفی شد

بخشدار خنجین پس از ماه‌ها بلاتکلیفی معرفی شد
امروز پس از ماه ها بلاتکلیفی، سرانجام محمد سلیم آبادی به عنوان بخشدار خنجین معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ امروز پس از ماه ها بلاتکلیفی سرانجام بخشدار خنجین معرفی شد و محمد سلیم آبادی به عنوان بخشداری خنجین معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

این بخش خنجین با ۲۳ روستا بزرگترین مجموعه از لحاظ تعداد روستاهای تابعه است اما متأسفانه از آبان ماه سال گذشته مدیریت بخشداری خنجین دستخوش مسائل سیاسی شده است.

,

اواسط آبان ماه سال گذشته «یوسفی» که تا آن زمان بخشدار خنجین بود به سمت معاونت فرمانداری آشتیان منصوب شد.

,

پس‌ از آن معاون فرمانداری فراهان با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست، زمام امور بخش خنجین را در دست گرفت و پس از گذشت حدود یک ماه، اواخر آذرماه سال گذشته «محمدحسن راستگردانی» به‌عنوان سرپرست بخشداری خنجین معارفه شد.

,

برکناری ۵ بخشدار در استان مرکزی برای کاهش فشار های سیاسی

, برکناری ۵ بخشدار در استان مرکزی برای کاهش فشار های سیاسی,

اما این مدیریت چندماهه هم ثمری برای بخشداری خنجین نداشت و در مردادماه امسال، باگذشت کمتر از دو ماه از انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، به دنبال فشار برخی از جریانات سیاسی به مدیران ارشد استانی به دلیل نارضایتی از نتایج انتخابات، پنج بخشدار استان مرکزی تودیع شدند که بخشدار خنجین هم یکی از آن‌ها بود.

,

البته معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی این تغییرات بخشداران را بر اساس بررسی‌های صورت گرفته بر مبنای عملکرد آن‌ها بیان کرد.

,

به دنبال برکناری بخشدار خنجین، «علی‌اکبر فراهانی» بخشدار بخش مرکزی فراهان با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست بخشداری خنجین معرفی شد، نبود متولی ثابت و دائمی برای بخشداری خنجین و اداره شدن این بخشداری با سرپرست گلایه های مردمی را به دنبال داشت. 

,

امروز اکنون پس از گذشت شش ماه طی مراسمی با حضور بخشدار جدید خنجین معارفه شد و محمد سلیم آبادی به سمت بخشدار خنجین منصوب شد، وی پیش از این مسئولیت امور مالی فرمانداری کمیجان را برعهده داشت.

,

, ,

مسئولان باید با راهکار منطقی مشکلات مردم را حل کنند

, مسئولان باید با راهکار منطقی مشکلات مردم را حل کنند ,

فراهانی، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مرکزی در مراسم تودیع و معارفه بخشدار خنجین ضمن تسلیت حادثه جان باختن کارکنان کشتی نفت‌کش گفت: دریادلانی که در راه انجام وظیفه و خدمت به کشور خود جان باختند، افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند.

,

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: تعامل و هماهنگی بین نیروهای امنیتی و هوشیاری مردم توطئه های دشمنان را در اغتشاشات اخیر نقش برآب کرد.

,

فراهانی اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به دشمنان نشان دادند که اجازه نفوذ و دخالت بیگانگان را در امورات کشور نمی دهند، برای جلوگیری از تکرار این قبیل حوادث باید وقایع اخیر را آسیب شناسی کرد تا در آینده شاهد این حوادث نباشیم.

,

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بیان کرد: مسئولان باید به مطالبات مردم توجه کنند، گوش سپردن به خواسته های مردم کمترین کار مسئولان است تا این مطالبات به شکل دیگر در جامعه بازگو نشود.

,

وی افزود: طرح مطالبات مردم نباید سبب سوء استفاده دشمنان شود، مسئولان باید با راهکار منطقی مشکلات مردم را حل کنند.

,

فراهانی تصریح کرد: هر مسئولی در هر پست و جایگاهی باید خدمتگزار مردم باشد، مسئولان نباید با کم کاری سبب یاس و ناامیدی مردم شوند.

,

مدیرکل سیاسی، انتخابات استانداری مرکزی گفت: بخش خنجین ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت دارد و مردم پرتلاش این بخش همواره همدل و همراه نظام بوده و امیدواریم با معرفی بخشدار جدید خنجین شاهد توسعه بخش خنجین باشیم.

,

وی بیان کرد: بخشدار جدید هم با نوگرایی و بکارگیری ظرفیت مردمی تلاش خود را برای ارتقای این بخش به کار گیرد.

,

فراهانی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی هم باید در این بخش توسعه و رونق پیدا کند و بستر سرمایه گذاری برای ارتقای اقتصادی منطقه در خنجین فراهم شود.

,

خنجین همواره دستخوش تغییرات مدیریتی

, خنجین همواره دستخوش تغییرات مدیریتی ,

در ادامه سید احمد سجادی، فرماندار فراهان با اشاره به مشکلات بخش خنجین گفت: بخش خنجین عمر کوتاهی دارد اما همواره در این مدت دستخوش تغییرات مدیران بوده است.

,

وی افزود: این موضوع سبب عقب افتادگی این بخش شده است، امروز با انتخاب بخشدار بومی امیدواریم شاهد جبران عقب افتادگی ها و توسعه بخش خنجین باشیم.

,

سجادی اظهار کرد: همه مسئولین باید مدنظر قرار دهند که اولین، عمده ترین و اساسی ترین اصل مهم در خدمت به مردم وظیفه شناسی و حس مسئولیت است، وقتی یک مسئول روی صندلی خدمت می نشیند اول باید وظیفه اش را بشناسد و نسبت به وظیفه اش احساس تعهد و مسئولیت کند.

,

در این مراسم از زحمات سرپرست سابق بخشدار خنجین «علی اکبر فراهانی» تقدیر شد و حکم بخشدار خنجین به محمد سلیم آبادی اهدا شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه