اخبار داغ

نماینده مردم اسدآباد در مجلس:

حدود 200 کیلومتر راه بین مزارع نیاز به اصلاح دارد/لزوم کمک به باغداران برای تأمین آب باغات

حدود 200 کیلومتر راه بین مزارع نیاز به اصلاح دارد/لزوم کمک به باغداران برای تأمین آب باغات
نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه سفر معاون مورآب و خاک وزارت کشاورزی به اسدآباد در راستای حل مشکلات مزارع و باغات است، گفت: اصلاح جاده‌های بین مزارع، سیستم آبیاری باغات و کمبود اعتبار تعاونی‌ها از جمله مشکلات کشاورزان این منطقه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا اکبر رنجبرزاده امروز در حاشیه بازدید از مزارع و باغات شهرستان اسدآباد، در گفتگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ با بیان اینکه بیش از 60 الی 70 درصد اشتغال و درآمد مردم این شهرستان از کشاورزی و دامداری است، اظهار کرد: در راستای حل مشکلات و رضایتمندی دامداران و کشاورزان این منطقه معاون آب و خاک وزارت کشاورزی را به این شهرستان دعوت کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال؛,

وی با اشاره به اینکه اسدآباد مشکل تأمین آب برای باغات و مزارع دارد، افزود: این سفر به منظور کمک به مردم است که در راستای تأمین آب از جیب مردم نباشد و یا حدالامکان در پرداخت تسهیلات آنان را یاری دهیم چرا که آنان توان پرداخت 15 درصد را هم ندارند.

,

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی یکی دیگر از مشکلات کشاورزان اصلاح راه‌های بین مزارع خواند و گفت: حدود 200 کیلومتر راه بین مزارع در این شهرستان وجود دارد که ممکن است که اصلاح همه این راه‌ها در سالجاری انجام نشود.

,

وی با اشاره به وجود 7 تعاونی فعال در منطقه شهرستان اسدآباد، گفت: انتظار می‌رود که جهاد کشاورزی با حمایت از این تعاونی‌ها بتوانیم در اصلاح راه‌های بین مزارع کمک شایانی کنیم.

,

رنجبرزاده در خصوص قنوات کشاورزی هم گفت: قنوات موجود در شهرستان نیاز به لایروبی دارد که هم بودجه استانی دارد و هم امیدواریم از بودجه استانی برای آن استفاده کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه