اخبار داغ

فرمانده پلیس راه استان اردبیل:

محورهای مواصلاتی استان اردبیل خیس و لغزنده است

محورهای مواصلاتی استان اردبیل خیس و لغزنده است
فرمانده پلیس راه استان اردبیل گفت: به دنبال بارش برف محورهای مواصلاتی استان اردبیل خیس و لغزنده است، لذا توصیه می شود رانندگان در صورت امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیریمیز سرهنگ سید حجت فتاحی فرمانده پلیس راه استان اردبیل  امروز  در بازدید از گردنه صائین نیر اظهار داشت: بارش برف که از شب گذشته درمحورهای مواصلاتی استان آغاز شده این محورها را خیس و لغزنده کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیریمیز,

وی افزود: هماهنگی لازم با سازمان راهداری استان صورت گرفته و خوشبختانه با همت و تلاش ماموران راهداری استان تمام محورهای مواصلاتی استان برف روبی و نمک پاشی صورت گرفته است.

,

سرهنگ فتاحی درادامه تصریح کرد: خوشبختانه از بابت تردد در محورهای مواصلاتی اصلی مشکلی وجود ندارد  و رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده ها و همچنین توجه به جلو و رعایت سرعت مطمئنه میتوانند سفری خوش داشته باشند.

,

وی گفت: رانندگان در صورت امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت بوجود آمدن سفر ضروری زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی باخود به همراه داشته باشند.

,

دراین بازدید مهدی بخشی سرپرست فرمانداری نیر هم با اشاره به بارش برف درنیر گفت: در محورمواصلاتی اصلی خوشبختانه مشکلی برای تردد خودروها وجود ندارد و درمحورهای مواصلاتی فرعی و روستایی تردد با زنجیز چرخ امکان پذیر می باشد.

,

وی به تلاش شبانه روزی راهداری شهرستان نیر اشاره کردو با قدردانی از زحمات تلاشگران گفت: خوشبختانه ماموران راهداری شهرستان نیر از شب گذشته که بارش برف آغاز شده تاکنون در تلاش هستند تمام محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی شهرستان را باز نگه دارند تا مسافران با مشکل مواجه نشوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه