اخبار داغ

رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه مطرح کرد

واردات ۲ هزار میلیارد تومان موبایل قاچاق

واردات ۲ هزار میلیارد تومان موبایل قاچاق
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشی‌های تلفن همراه و لوازم جانبی گفت: سالانه 2 هزار میلیارد تومان بابت قاچاق تلفن همراه هزینه می‌شود که سود آن به جیب قاچاقچیان می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم درستی رئیس اتحادیه فروشندگان گوشی‌ تلفن همراه و لوازم جانبی در یک نشست خبری گفت: سالانه 2 هزار میلیارد تومان بابت قاچاق تلفن همراه هزینه می‌شود که سود آن به جیب قاچاقچیان می‌رود که نه تنها دولت و فروشندگان از آن سود نمی‌برند، بلکه ضرر آن شامل مردم می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی بیان داشت: اصناف آمادگی کامل دارند، تا مابقی کالاهای این بخش مشمول طرح رجیستری شود.

,

درستی افزود: 3 برند سامسونگ، ال‌جی و هوآوی حدود 80 درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده‌اند که امیدواریم، این سه برند هر چه زودتر مشمول طرح رجیستری شود.

,

در ادامه این نشست سید محمود سفار گفت: بیش از دو سال است که ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز وارد فرآیند اجرای طرح رجیستری گوشی تلفن همراه شده و این طرح بزرگ به خوبی در حال اجراست. 

,

وی با بیان اینکه تاکنون 4 برند گوشی تلفن همراه مشمول طرح رجیستری شده است، گفت: سه برند گوشی بیشترین قدر السهم بازار را به خود اختصاص داده‌اند که امیدوارم این گوشی‌ها تا 22 بهمن ماه امسال مشمول طرح رجیستری شوند. 

,

رئیس هیات مدیره انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی با بیان اینکه میزان واردات رسمی موبایل در حال افزایش است، گفت: هنوز گوشی قاچاق به کشور وارد می‌شود و به خصوص واردات قاچاق در  برندهایی که  مشمول طرح رجیستری نشده‌اند، بیشتر است.  

,

وی افزود: گوشی‌های قاچاق بیشترین آسیب را به سلامت مردم وارد می‌کنند.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه