اخبار داغ

فرماندار خلخال خبر داد؛

تشکیل کمیته 17 گانه ستاد دهه مبارک فجر در شهرستان خلخال

تشکیل کمیته 17 گانه ستاد دهه مبارک فجر در شهرستان خلخال
فرماندار خلخال از تشکیل کمیته‎های 17 گانه گرامیداشت ستاد دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ازناو ، فریدون بابایی شامگاه امروز در جلسه شورای اداری هماهنگی برنامه های دهه فجر و اولین شهید انقلاب خلخال با تبریک این سالروز گفت: ایام الله دهه فجر جز افتخارات مردم ایران بوده و انقلاب اسلامی  اکنون جایگاه خود را در سرتاسر جهان یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

وی از تشکیل 17 کمیته جداگانه ستاد دهه فجر برای اجرای هر چه مناسبتر برنامه های سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر دادو  گفت: کمیته های 17 گانه  به ترتیب کمیته اطلاع رسانی و ارتباطات،کمیته اصناف و بازاران، کمیته ایثارگران، کمیته بسیج، کمیته های دانشجویی، کمیته روستایی و عشایری ، کمیته زنان وخانواده ، کمیته فرهنگیان و دانش آموزی؛ کمیته فضا سازی و خدمات شهری ، کمیته فرهنگی وهنری ، کمیته همیاری وتشکل های مردمی ، کمیته کارگری و کارآفرینی، کمیته کودک و نوجوان، کمیته مراسم، کمیته مساجد و تشکیل های اسلامی، کمیته طرح و برنامه و کمیته ورزش است که قراراست تا 28 دی ماه برنامه های خود را به دبیرخانه ستاد دهه فجر مستقر در فرمانداری خلخال ارائه دهند تا در قالب یک برنامه ویژه شهرستانی در دهه فجر مورد استفاده قرار گیرد.

,

فرماندار خلخال با تقدیر از نیروهای امنیتی ، انتظامی ، بسیج و اقشار مختلف مردم شهرستان خلخال گفت: قطعا دشمن در اغتشاشات اخیر روی شهرستان خلخال برنامه ریزی کرده بود که با بصیرت و روشنگری مردم شهرستان خلخال دشمن ناکام ماند.

,

رئیس شورای تامین خلخال  با اشاره به فراخوان دشمنان برای اغتشاشات در شبکه های اجتماعی و برنامه ریزی روی شهرستان خلخال گفت: این مردم خلخال بودند که با "نه" دوباره به دشمنان نظام و انقلاب در مقابل فتنه گری با حضور شایسته و گسترده در راهپیمایی اوج حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذشته و سربلندی برای استان اردبیل آفریدند.

,

وی از مشارکت کلیه دهیاری ها، بخشداری ها ، ادارات تابعه در برنامه های دهه فجر خبر داد وگفت: انتظار می رود فرهنگ وارشاد اسلامی با حضور هنرمندان برنامه های فاخری در این مراسمات به اجرا بگذارد.

,

فرماندارخلخال گفت: نشاط اجتماعی در جشن های پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مهم ترین برنامه هاست و باتوجه به وضعیت کشور باید جشن ها بیشتر مردمی برگزار شود.

,

وی افزود: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی تا ادارات عملکرد خود در دیداری چهره به چهره با مردم در میان بگذارندو با مردم ارتباط برقرار کنند.

,

بابایی اشاره کرد : همه می دانند که کشور از لحاظ مالی و اقتصادی مشکل دارد اما دولت در قالب حل مشکلات در مباحث اقتصادی ، اجتماعی به صورت تخصصی و آینده نگر وارد شده و درحال اجرای برنامه هاست.

,

وی افزود: با یک نگاه به دهه 60 و 70 می بینیم که اکنون فرزندان این دهه در دهه 90 تقریبا به عنوان یک متقاضی کار، متقاضی ازدواج و متقاضی خدمات هستند و باید این برنامه ریزی با الویت بندی در جامعه از سوی دولت پیش برود.

,
 
انتهای پیام / 
,
 
انتهای پیام / 
,
, , ,
, , ,
 
,
انتهای پیام / 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه