اخبار داغ

اندراحوالات سیاسیون کشور ؛

لزوم پایین آمدن مسئولان از الاکلنگ سیاست / حزب ها بلای جان پیشرفت ایران

لزوم پایین آمدن مسئولان از الاکلنگ سیاست / حزب ها بلای جان پیشرفت ایران
بازی سیاسی مدیران کشور ایران در زمین خودی همه توپ ها را به سمت دروازه کشور روانه کرده تا از خودی و غیرخودی گل بخورد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ؛به نقل از قشم آزاد  ،بعد از پیروزی انقلاب ، جمهوری اسلامی ایران شاهد پیدایش احزاب و گروههای سیاسی مختلف با آرمانها و عقاید گوناگون بود که این حزب ها با تدابیر متفاوت عرصه را بر پیشرفت ایران تنگ کرده و گرایش ها و منیت ها را بر کرسی رشد و توسعه کشور نهاده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قشم آزاد ,

اصلاح طلب و اصولگرا از پر طرفدارترین حزب هایی است که در کشور ایران بعد از انقلاب سر از خاک بر آورد و کشور را به دو دسته چپی و راستی تقسیم کرد ، تقسیمی که علاوه بر بازی های سیاسی عواقبی هم برای کشور ایران داشت .

,

با روی کار آمدن این دو حزب و جریان های سیاسی شعارها و یار کشی ها برای بازی سیاسی شروع شد ، یارکشی هایی که ایران را به دو تیم مقابل هم تبدیل کرد ، اگر این یارکشی ها نبود و همه به فکر توسعه ایران بودند مسایل اجتماعی و اقتصادی ایران امروزه این حال و روز را نداشت.

,

عملگرایی و بهره گیری از ظرفیت های موجود کشور از برنامه های راهبردی دولت ها برای شتاب بخشی به توسعه، از بین بردن ریشه و بسترهای فساد، مبارزه با مفاسد اقتصادی و اصلاح ساختار اداری کشور بود که متاسفانه در این چندین ساله شاهد هیچ کدام از اینها نبوده ایم .

,

ای کاش دولت مردان بیش از آنچه که شعار دهند و کشور را به دو قطب تبدیل کنند از الاکلنگ سیاست پایین بیایید و یک دل و در کنار همدیگر برای توسعه ایران گام بردارند ، الاکلنگ سیاست یک رو اصلاح طلبان را بالا می برد و یک روز اصولگرایان را ، این الاکلنگ هر چه کنند بالا و پایین دارد و تمامی ندارد .

,

احزاب بلای جان پیشرفت ایران

, احزاب بلای جان پیشرفت ایران,

با شروع شدن بازی سیاسی کشور دو مسیر جداگانه پیدا کرد ، تفکر حفظ ارزش های انقلاب و اصول دین و دیگر تفکر رسیدن به پیشرفت های جهانی و روشنفکری ، این دو در چارچوب حزب متفاوت رنگ و بوی رقابت در کشور را روز به روز بیشتر و بیشتر کرد تا اختلافات سیاسی در کشور برای همگان نمایان شود .

,

اصلاح طلبان و اصولگرایان جبهه های خود را از یکدیگر جدا کردند تا به جای عمران ، آبادانی و توسعه کشور آنها برای رساندن حرف خود بر کرسی همیشه علیه هم باشند و هیچ گاه در یک تیم نباشند ، اما آنها غافل از آن هستند که این تحرکات و خودزنی ها باعث عقب افتادگی و عدم پیشرفت ایران می شود .

,

جدا شدن جبهه اصلاح طلبان و اصولگرایان همه مسئولان ارشد کشور را برآن داشت که در یک تیم و مقابل یکدیگر باشند و اگر اصلاح طلبان روی کار آمدند و دولت را در دست گرفتند اصولگرایان را کنار بگذارند و بعضا اصولگرایان به اصلاح طلبان کمکم نکنند و عکس آن اگر اصول گرایان روی کار آمدند اصلاح طلبان از کمک به تیم دولت روی کار دریغ کنند و بعضا در مسیر کارهای همدیگر سنگ اندازی کنند .

,

با شرایط نامطلوب اقتصادی و تحریم های بین المللی ، مسئولان با برنامه ریزی و اجرایی نمودن فرمایشات رهبر معظم انقلاب دست به دست هم دهند و ایرانی آبادی را بسازند و از دو قطبی کردن کشور پرهیز کنند چرا که در این چندین ساله برهمگان ثابت شده این رویه به ضرر کشور می باشد .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه