اخبار داغ

شلاق دولتی ها بر پیکر اقتصاد ایران/آقازاده ها پشت پرده قاچاق در هرمزگان

شلاق دولتی ها بر پیکر اقتصاد ایران/آقازاده ها پشت پرده قاچاق در هرمزگان
اقتصاد کشور ایران که این روزها حال و روز خوشی ندارد و با فعالیت های پشت پرده آقازاده ها از رمق افتاده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از قشم آزاد ،ورود بی رویه و بیش از حد کالاهای خارجی که بیشتر آنها بنجل کشورهای چین می باشد به کشور ایران آن هم به صورت غیرقانونی تیشه بر ریشه اقتصاد ایران نهاده است تا بعد از زدن ساقه ها که همان کارخانه ها می باشد اقتصاد ایران را وابسته به اجنبی ها کند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قشم آزاد ,

قاچاق کالا در استان هرمزگان با توجه به دسترسی آسان به کشورهای حاشیه خلیج فارس از دیرباز به صورت مقطه ای بوده و حال با ورود دولتی ها و مدیرزاده ها شکل قاچاق کالا به صورت قانونی و از مبادی قانونی در حال انجام شدن است .

,

استان هرمزگان با وجود مناطق آزاد یکی از مهم ترین استان ها در قاچاق کالا است که جزایر آن بدون نظارت کافی بر ورود بی رویه کالاها به محیطی مناسب برای مافیای قاچاق تبدیل شده است .

,

ورود کالاهای قاچاق در گذشته به وسیله قایق های موتوری و به دور از دید همگان از مرز عمان وارد استان هرمزگان می شد که این رویه در چند سال گذشته جای خود را به باند سازمان یافته قاچاق داده ، قاچاقچیان که اکثریت آنها سر و سری با مسئولان دارند به صورت فاکتورهای فرمالیته از مبادی قانونی صورت می گیرد .

,

مناطق آزاد با رویه نادرست  به جای اینکه به عنوان مبادی صادرات کالا مطرح باشند، به محل واردات کالاهای بنجل و غیر‌ضروری که ایجاد اشتغال و تولید نمی‌کنند و اتفاقا ضربه مهلکی هم به اقتصاد و تولید ما می‌زنند، تبدیل شده‌اند.

,

کالاهای قاچاق از مبادی قانونی وارد کمرگ های مناطق آزاد می شود و بعد از زد و بندهای خاص کالاها از مناطق آزاد هرمزگان به سرزمین اصلی وارد و در بازهای کشور توزیع می شود ، این در حالی است که ورود کالاهای قاچاق باعث ورشکستگی خیلی از کارخانه ها و بیکار شدند خیل عظیمی از جوانان کشورمان شده است .

,

 مدیر زاده ها پشت پرده قاچاق در هرمزگان

,  مدیر زاده ها پشت پرده قاچاق در هرمزگان,  مدیر زاده ها پشت پرده قاچاق در هرمزگان,

قاچاق کالا و همچنین واردات بی رویه کالا به داخل کشور، دو عامل اصلی در پدیدآیی مشکلات اقتصادی از جمله رکود، تورم، گرانی و بیکاری است که در استان هرمزگان از زمینه برای قاچاقچیان فراهم شده است .

,

مبارزه با قاچاق کالا از سوی رهبر انقلاب به صورت جدی در دستور کار مسئولان دستگاههای مختلف قرار گرفته و با دستور دادستانی کل کشور این موضوع به یکی از اولویتهای دادستانی بدل شده اما بازهم کاچاق های سازمان یافته مهر نشد .

,

قاچاق کالا با کانتینرهای فراوان از مبادی رسمی یکی از مهمترین ضربه هایی است که به اقتصاد ایران زده می شود ، قاچاقی که قاچاقیان آن به میز مدیرهای دولتی می رسد و با اجیر کردن افرادی خاص و با مدیریت مدیر زداده ها در حال انجام گرفتن می باشد .

,

مدیرانی که باید برای اقتصاد ایران دل بسوزانند و برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش کنند بر کرسی نشسته اند و به فکر داد و ستد و پول در آوردن خود هستند و با این کار تیشه بر ریشه اقتصاد ایران می زنند .

,

کشف بیش از هزار و 128 کانتینر کالاهای قاچاق در مبادی رسمی استان هرمزگان که در چند ماه گذشته بوده نشان داد که افرادی در لباس مدیریت با تبانی و همکاری با قاچاقیان در باند سازمان یافته قاچاق کالا دست داشته اند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه