اخبار داغ

عضو کمیسیون عمران مجلس:

مردم حق دارند مشکلاتشان را از مسئولین مطالبه کنند/ مسئولینی که پاسخگوی مطالبات مردم نیستند کار را ترک کنند

مردم حق دارند مشکلاتشان را از مسئولین مطالبه کنند/ مسئولینی که پاسخگوی مطالبات مردم نیستند کار را ترک کنند
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مردم حق دارند که به دنبال مطالبات برحق خود باشند و از دولت و مسئولین توقع رسیدگی به مشکلات اجتماعی، فرهنگی و به ویژه اقتصادی همچون اشتغال، مسکن و ... را داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید کمال الدین شهریاری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با قم فردا، در خصوص ضرورت پیگیری مطالبات مردمی در حوزه اشتغال، مسکن، بانک ها توسط دولت و مسئولین اظهار داشت: امروزه یکی از مطالبات برحق مردم، با توجه به بیکاری میلیون ها جوان تحصیل کرده در کشور، بحث اشتغال می باشد که این ‎ یکی از  مسئولیت ها و تکالیف دولت و مسئولین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی افزود: البته اعتراضات و تجمعاتی که چند روز پیش در کشور رخ داد، زمینه و بستر فعالیت و دخالت دشمنان و یک سری از فریب خوردگان را فراهم کرده و آنها با سوار بر مطالبات برحق مردم، به دنبال اهداف شوم خود بودند که موفق نشدند.

,

مردم حق دارند مشکلاتشان را از مسئولین مطالبه کنند

, مردم حق دارند مشکلاتشان را از مسئولین مطالبه کنند,

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اما به هر حال مردم حق دارند که به دنبال مطالبات برحق خود باشند و از دولت و مسئولین توقع رسیدگی به مشکلات اجتماعی، فرهنگی و به ویژه اقتصادی همچون اشتغال، مسکن و ... را داشته باشند.

,

شهریاری بیان داشت: همین مسئله موسسات اعتباری که چندی پیش ورشکست شد و پول مردم را حیف و میل کرد، یکی از مطالباتی است که امروز مردم دارند. موسساتی که در شهرهای مختلف کشور، جلوی چشم مسئولین تابلو زده و با وعده های سود بالا، سپرده های مردم را جذب کردند.

,

وی تصریح کرد: لذا مردم حق دارند که معترض باشند، چرا که وقتی یک نفر بخواهد شغل کوچکی مثل خیاطی یا کفاشی راه بیندازد باید مجوز داشته باشد. اما این موسسات اعتباری بدون داشتن مجوز، شروع به کار کردند و بعد بانک مرکزی خبر داد که این موسسات مجوز ندارند! پس اگر مجوز نداشتند چگونه توانستند فعالیت خود را آغاز و به آن ادامه دهند؟!

,

مسئولینی که پاسخگوی مطالبات مردم نیستند کار را ترک کنند

, مسئولینی که پاسخگوی مطالبات مردم نیستند کار را ترک کنند,

شهریاری اضافه کرد: همه اینها حقوقی است که مردم حق دارند آن را مطالبه و مسئولین به آن توجه کنند. به نظر بنده اگر اعتراضات در چارچوب قانون برای استیفای این حقوق از طرف مردم برگزار شود، حقشان است.

,

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که مردم چگونه می توانند صدای اعتراضات خود را به گوش مسئولین برسانند، گفت:  مردم می توانند با مراجعه به وزارت کشور و اخذ مجوز تظاهرات آرام و راهپیمایی های برنامه ریزی شده صدای اعتراضات خود را به گوش مسئولین برسانند.  

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولینی که پاسخگوی مطالبات مردم، نقدپذیر و مسئولیت پذیر نیستند باید کار را ترک و آن را به دست کسانی بسپارند که اولا قدرت حل مشکلات و احقاق حقوق مردم را داشته و ثانیا در مقابل صدای اعتراضات مردم گوش شنوا داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه