اخبار داغ

در پنجمین همایش مقام و منزلت زنان سیستان مطرح شد؛

ایجاد زمینه اشتغال در منطقه از مهاجرت جلوگیری می کند/ بانوان تاثیر به سزایی در اقتصاد دارند

ایجاد زمینه اشتغال در منطقه از مهاجرت جلوگیری می کند/ بانوان تاثیر به سزایی در اقتصاد دارند
مدیر اجرایی کانون فرهنگی زنان بلوچ سیستان گفت: با توجه به وضعیت منطقه با ایجاد زمینه اشتغال در منطقه می توان از مهاجرت جلوگیری می کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازاوشیدا؛ مهدیه ناظری در پنجمین همایش مقام و منزلت زنان سیستان که با محوریت نقش زنان در کاهش فقر و مهاجرت در سالن همایش ناحیه مقاومت سپاه زابل برگزار شد، عنوان کرد: به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه باید تغییر در شیوه زندگی خانواده‌ها‌ ایجاد شود چرا که برای انجام یک امر و نهادینه شدن آن در جامعه به طور حتم باید آن را از خانواده آغاز کرد.

وی افزود: با تحقق شعار ساده زیستی در جامعه می توان به احیای فرهنگ بومی دست یافت که در این راستا مادران می توانند نقش به سزایی داشته باشند.

ناظری با عنوان اینکه بانوان نقش مهمی در اقتصاد خانواده دارند، بیان کرد: بانوان مسلمان باید از حضرت زهرا الگو بگیرند و در این راستا با مدیریت کامل اقتصادی در خانواده و اجتماع گام بردارند.

مدیر اجرایی کانون فرهنگی زنان بلوچ سیستان تصریح کرد: به دلیل نبود کار در منطقه سیر مهاجرت به طور صعودی بوده بنابراین با ایجاد اشتغال پایدار می توان از مهاجرت جلوگیری به عمل آورد و امید و انگیزه را به مردم اهدا کرد.

ناظری خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی زنان بلوچ با برگزاری انواع کارگاه های توانمند سازی بانوان خود سرپرست و بدسرپرست زمینه اشتغال شمار زیادی را فراهم آورده است

وی تاکید کرد: با توجه به جمعیت شیعه و اهل سنت در سیستان و بلوچستان با برگزاری همایش های این چنینی می توان زمینه های وحددت و همدلی را در جامعه ایجاد کرد.

مدیر اجرایی کانون فرهنگی زنان بلوچ سیستان اظهار کرد: زنان امروزی دوشادوش و پابه پای مردان در جامعه عمل می کنند و نقش مهمی در اقتصاد و پویایی جامعه ایفا می کنند بنابراین می توانند در کاهش فقر به خوبی عمل کنند.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه