اخبار داغ

امام جمعه فامنین:

نهادینه کردن امربه معروف و نهی از منکر درجامعه به تخصیص اعتبار نیاز دارد

نهادینه کردن امربه معروف و نهی از منکر درجامعه به تخصیص اعتبار نیاز دارد
امام جمعه شهرستان فامنین درجلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر فامنین اظهار کرد: امربه معروف و نهی از منکر با برگزاری جلسات و صدور بخشنامه در جامعه نهادینه نمی شود به تخصیص اعتبار نیاز دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آوای فامنین، حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه شهرستان فامنین شامگاه روز گذشته درجلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فامنین که در روز یکشنبه 24 دیماه به میزبانی اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد درسخنانی بر ضرورت تخصیص اعتبار و بودجه در این زمینه تاکید کرد و گفت: تخصیص اعتبار و بودجه و حمایت و نیز همکاری ادارات و نهادها در اجرای فریضه امربه معروف و نهی از منکر در بین افراد جامعه ضرورت دارد با بخشنامه و جلسه نمیتوان امربه معروف را در جامعه نهادینه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای فامنین,

وی خاطرنشان کرد:بایستی ظرفیت هر شهرستان و معروفات و منکرات آنرا بصورت محلی و منطقه ای جداگانه مورد بررسی قرار داده و شناسائی کنیم نمیتوان یک قانون و دستورالعمل واحد را برای نهادینه کردن امربه معروف و نهی از منکر در شهرها و مناطق مختلف اجرا نمود.

,

وی افزود:اما نکته ای که نباید فراموش شود اینست که قبل ازهرچیز معروفات و منکرات را به مردم بشناسانیم متاسفانه درحال حاضر منکر جای معروف را گرفته است مشکلات و مسائل هر شهرستان را احصاء کنیم و راهکار عملی ارائه دهیم.

,

 امام جمعه فامنین و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان به فرمایش مقام معظم رهبری که بالاترین معروف،حفظ نظام است اشاره کرد و افزود:اعتراضات خیابانی که در ابتدا مطالبات بحق مردمی بود بر اثر جهت دهی عناصر ضدانقلاب به آشوب و اغتشاش کشیده شد که بحمدلله در شهرستان ما امنیت و آرامش حاکم بود که این ثمره  تلاش و همت نیروی های نظامی و امنیتی شهرستان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه