اخبار داغ

سخنی با شهردار جدید؛

مردم دیار سیدجمال‌الدین از شهردار انتظار معجزه ندارند اما

مردم دیار سیدجمال‌الدین از شهردار انتظار معجزه ندارند اما
مردم دیار سید جمال از شهردار جدید انتظار معجزه ندارند و اصولاً این انتظار در شرایط کنونی به‌دوراز منطق و انصاف است اما می‌توان از وی این انتظار را داشت تا از این دیار شهری مطلوب بسازد که بتوان به آن افتخار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای سیدجمال؛ هفته گذشته مراسم معارفه شهردار جدید اسدآباد انجام و کاظم سعیدی به این عنوان منصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

در این نگاره قصد ما بر این است تا کلامی کوتاه با سعیدی منعقد کرده و مسائلی را پیرامون شهر با وی مطرح کنیم.

,

شهرداری اکنون به‌عنوان یکی از ادارات مهم و حیاتی شهرستان مطرح است و سعیدی به‌عنوان سکاندار این سیستم اینک این مهم را به‌طور کامل احساس می‌کند.

,

اگر ساده بخواهیم با شهردار جدیدمان صحبت کرده و خواسته‌هایمان را مطرح کنیم، مسائل ترافیک، زیباسازی، فضای سبز، کاغذبازی‌های اداری، نحوه‌ی وصول عوارض و ساماندهی نیروهای این مرکز از مهم‌ترین مسائل خواهد بود که ضروری است موردتوجه وی قرار گیرد.

,

اکنون‌که شهرداری و بازوی قدرتمند آن یعنی شورای شهر تغییرات جدید را آغاز کرده‌اند مردم نیز ایده‌های جدید می‌خواهند تا به اسدآبادی ایده آل برسند.

,

شهردار جدید اسدآباد قطعاً می‌تواند با اولویت‌بندی و حل مشکلات و کمبودها و تقویت نقاط قوت این مجموعه ، نامی نیک و خاطراتی ماندگار از خود بجا بگذارد.

,

مردم دیار سید جمال انتظار معجزه از سعیدی را ندارند و اصولاً" این انتظار در شرایط کنونی به‌دوراز منطق و انصاف است اما می‌توان از وی این انتظار را داشت تا از دیار سیدجمال شهری مطلوب بسازد که بتوان به آن افتخار کرد.

,

همه همشهریان نیز قطعاً به این نکته واقف‌اند که سعیدی بدون کمک آنان نمی‌تواند آن‌چنان‌که باید به وظایف خود عمل کنند پس ضروری است با همراهی کردن وی کمک‌رسان شهردار در اجرای وظایفش باشند.

,

شهردار اسدآباد هم‌اکنون نیازمند یاری سبز همشهریان است و این همکاری ست که روند آبادی شهر را تسریع خواهد کرد.

,

آن‌طور که از حرف‌های رئیس شورای شهر و شهردار جدید برمی‌آید این نهاد در دیار سیدجمال در حال پوست‌اندازی و تزریق ایده‌های جدید است تا در یک‌زمان کوتاه‌مدت و پس‌ازآن بلندمدت مجری  ایجاد یکـ آرمان‌شهر درشان همشهریان باشد.

,

در پایان این یادداشت بار دیگر این نکته را متذکر می‌شویم که همکاری مردم با شهردار جدید می‌تواند اصلی‌ترین دلیل برای ایجاد انگیزه در وی بوده تا با عملکردی صحیح و ایده آل شهرمان را به‌سوی اتوپیای محقق نشده رهنمون سازد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه