اخبار داغ

در ابتدای ماه آینده صورت می‌گیرد:

خبر خوش نماینده مجلس برای کارکنان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

خبر خوش نماینده مجلس برای کارکنان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد
نماینده مردم اسدآباد در مجلس بابیان اینکه کارکنان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد بین 9 تا 10 ماه از سیستم مالی دانشکده طلبکار هستند، گفت: در ابتدای ماه آینده یک ماه از کارانه معوق آنان به حسابشان واریز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آوای سیدجمال؛ با اشاره به بدهی کارانه به کارکنان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اظهار کرد: تا انتهای سال این میزان بدهی کارانه به زیر 6 ماه خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی آوای سیدجمال,

وی تصریح کرد: کارکنان این مرکز بین 9 تا 10 ماه از سیستم مالی دانشکده طلبکار هستند که در ابتدای ماه آینده یک ماه کارانه به‌حساب این افراد واریز خواهد شد.

,

نماینده مردم اسدآباد در مجلس بابیان اینکه دانشکده‌ پزشکی اسدآباد در حال حاضر دارای یکـ میلیارد تومان اوراق است، گفت: این منبع هم می‌تواند قسمتی از طلب کارکنان این مرکز را تسویه کند.

,

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: طی چند روز گذشته با سازمان‌های بیمه‌ سلامت نیز صحبت کرده‌ایم که احتمالاً بتوانیم چیزی نزدیک به 2 میلیارد نیز از این مرکز تهیه‌کرده و به کارکنان پرداخت کنیم.

,

رنجبرزاده با اشاره به استقلال دانشکده‌ علوم پزشکی اسدآباد خاطرنشان کرد: این استقلال باعث شد تا حمایت‌های مرکز استان از این دانشکده کمرنگ شده به‌طوری‌که اکنون مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان بدهی از همدان طلب داشته باشیم.

,

وی بابیان اینکه تلاش می‌کنیم این منبع را برای اسدآباد فراهم کنیم، افزود: این نوید را به کارکنان دانشکده‌ی پزشکی و بیمارستان قائم(عج) می‌دهیم تا پایان سال مبلغ دریافتی آن‌ها از مرکز همدان نیز جلو بزند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه